• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
بزرگترین رویداد تولید محتوای مرکز متنا در رفسنجان برگزار می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۲۹/مرداد/۱۴۰۲

بزرگترین رویداد تولید محتوای مرکز متنا در رفسنجان برگزار می شود

مسئول فضای مجازی و سایبری سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پنحمین رویداد تولید محتوای بسیج به عنوان بزرگترین رویداد تولید محتوای مرکز متنا با پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه و ناحیه مقاومت رفسنجان و دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) برگزار می شود.


رفسنجان زیبا| حسین باقری با اعلام این خبر اظهارکرد: این رویداد طی روزهای یکم تا سوم شهریور ماه در رشته های پویانمایی و انیمیشن،  موشن گرافیک، نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه، بازی‌های ویژه تلفن همراه و پوستر به مدت ۴۸ ساعت در دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) برپا خواهد شد.

وی افزود: اختتامیه رویداد سوم شهریورماه با حضور چهره های ملی جهاد تبیین و فعالان فضای مجازی از سراسر استان با معرفی و تجلیل از برترین ها برگزار می شود که جوایز تیم های برتر و اول ۳۰ میلیون تومان و در بخش پوستر به تیم اول هفت میلیون تومان جایزه نقدی تعلق می گیرد.

مسئول فضای مجازی و سایبری سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: کشف استعدادها و معرفی برگزیدگان رویداد به نهادها از جمله مزایای این رویداد است؛ ضمن اینکه برترین داورها و منتورها رویداد را همراهی می کنند و حمایت از تیم ها در دستور کار است.

باقری ادامه داد: در رویداد چهارم منتخبین استان کرمان جزو برگزیدگان کشوری بودند که رهاورد بزرگی بود و تیم ها برای اجرای پروژه معرفی شدند؛ در دو سال اخیر استان کرمان ممتاز بوده و رتبه کسب کرده است؛ این رویداد تنها گوشه ای از ظرفیت ها و توانمندی های استان را به نمایش خواهد گذاشت.

وی گفت: امسال سی تیم در رشته های مختلف ثبت نام کردند و در حال برگزاری رویدادهای شهرستانی هستیم که اولین آن در بم بود که با محوریت بسیج و همیاری نهادها در حال انجام است و به صورت نقطه ای برگزار می شود تا استعدادها از محلات بیرون آیند.

مسئول فضای مجازی و سایبری سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: امروز دشمن در بستر فضای مجازی هجمه های سنگین وارد کرده و کشور را مورد حملات رسانه ای قرار می دهد و ما برای معرفی انقلاب و ارزش ها باید مجاهداته با تولید محتوای دیجیتال، موج تولید محتوای رسانه ای راه بیندازیم.

باقری ادامه داد: حمایت از تولید دیجیتال رسالت ماست و باید با ابزار هنر شهدا و دستاوردها را معرفی کنیم؛ عدم توجه به دستاوردها خسران بزرگی وارد می کند؛ پیوست بیان هر موفقیتی در هر گوشه ای باید تولید محتوای دیجیتال باشد که اثر کار را صدبرابر می کند‌.

وی افزود: مهم ترین رسالت ما ترویج ایمان و امید است که امام فرمود هر کس دلسوز ایران و خواهان سربلندی ایران است، در ترویج ایمان و امید بکوشد؛ امروز قطعاً هر قلم و محتوایی که دائماً در کوره ناامیدی و معنویت زدایی بدمد، صرف نظر از هر گرایش و سلیقه ای، دلسوز ملت و مردم نیست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به قول حضرت آقا، دشمن از بیان عبارت گزینه های روی میز خلع سلاح شده است؛ امیدواریم با همکاری تیم ها و همت مسئولان درعرصه جنگ نرم و فضای مجازی بتوانیم تیرهای دشمن را خنثی کنیم و این هم میسر نیست، مگر به توانمندی ما در تولید محتوا.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید