• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
برگزاری کارگاه آموزشی در دومین جشنواره تئاتر خیابانی «سردار آسمانی» در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۱۳/دی/۱۳۹۹

برگزاری کارگاه آموزشی در دومین جشنواره تئاتر خیابانی «سردار آسمانی» در رفسنجان

مسئول کمیته آموزش دومین جشنواره تئاتر خیابانی «سردار آسمانی از برگزاری یک کارگاه آموزشی با حضور استاد نصرالله قادری، گودرزی و پرویز فلاحی پور با تعداد محدودی از علاقه مندان در محل عمارت گلستان امین رفسنجان خبر داد.


رفسنجان زیبا| مجید افضلی مسئول کمیته آموزش دومین جشنواره تئاتر خیابانی «سردار آسمانی» در گفتگویی اظهار کرد: معمولا در همه جشنواره هایی که شرکت می کنیم در کنار فعالیت ها از حضور استادانی که در جشنواره هستند در کارگاه های آموزشی برای نسل جوان استفاده می کنیم.
وی افزود: به خاطر شرایط کرونایی این موضوع در جدول اطلاع رسانی اعلام نشده بود، اما یک کارگاه آموزشی با حضور استاد نصرالله قادری، گودرزی و پرویز فلاحی پور با تعداد محدودی از علاقه مندان در محل عمارت گلستان امین برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.
افضلی بیان کرد: از آنجائیکه دوستان رفسنجانی در این جشنواره زحمت زیادی کشیدند تصمیم گرفتیم حداقل، استفاده ای از این جشنواره عاید این آنها شود.
مسئول کمیته آموزش دومین جشنواره تئاتر خیابانی « سردار آسمانی» به نقش و جایگاه مهم هنر برای مردم تاکید کرد و گفت: تئاتر یک تریبون و جایگاه بسیار بزرگی است که به وسیله آن می توانیم تمام شعائر و حرف های خود را با صدای بلند از این صحنه به گوش مردم برسانیم و آن را برای مردم دلپذیر کنیم.
وی با اظهار خرسندی از برگزاری بخش تئاتر خیابانی این جشنواره در رفسنجان، خاطرنشان کرد: این جشنواره یک رویداد فرهنگی بسیار زیبایی است که در رفسنجان اجرا شده است با وجود شرایط و محدودیت های کرونایی سعی شده این رویداد به بهترین نحو اجرا شود.
افضلی ادامه داد: قطعا برگزاری چنین جشنواره هایی در آینده هنری این شهرستان تاثیر مهمی خواهد داشت.


  1. سید مرتضی مهدوی

    سلام
    بسیار عالی

    ۱

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید