• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
برنامه پنج ساله جامع مدیریت شهری رفسنجان تدوین می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۱۴/آذر/۱۴۰۲

برنامه پنج ساله جامع مدیریت شهری رفسنجان تدوین می شود

فرماندار رفسنجان گفت: تدوین برنامه پنج ساله جامع مدیریت شهری رفسنجان با همکاری تیم مشاور از شهرداری مشهد مقدس از ماه های گذشته آغاز شده و ادامه دارد.


رفسنجان زیبا | حسین رضایی در جلسه تدوین برنامه عملیاتی پنج ساله که با حضور تیم مشاور از شهرداری مشهد مقدس، معاونین فرماندار و مدیران شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قصد داریم از تمامی ظرفیت ها و منابع خدادادی، انعطاف شورای اسلامی شهر ‌و شهرداری به نفع نیازهای واقعی شهر استفاده کنیم.

وی افزود: ما در شهر مسایل و مشکلات عدیده ای داریم که نیاز به ساماندهی دارند و از جمله آن ها می توان به وجود اتباع بیگانه، معتادین متجاهر و نبود کمپ ماده ۱۶ و … اشاره کرد.

رضایی تصریح کرد: در حوزه مدیریت شهری، یکی از فعالیت ها و ظرفیت های شهرداری رفسنجان فضای سبز و تولید نهال است که سالانه هفت میلیون نشا گل های شب بو و غیره را تولید می کند که در استان بی نظیر است.

وی ادامه داد: در حوزه فضای سبز درختان در ماه های تیر و مرداد دچار آفتاب سوختگی می شوند که این مهم به مسیله کیفیت پایین آب بر می گردد لذا نیاز به راه حل های علمی در رفع این معضل داریم.

فرماندار رفسنجان از ساماندهی رودخانه ها با مشارکت اداره آب منطقه ای و شهرداری خبر داد و با بیان اینکه رفسنجان همواره از الگوهای مدیریت شهری مشهد مقدس بهره مند شده است، گفت: در این راستا شهرداری رفسنجان نسبت به شهرداری های استان کرمان بهتر عمل کرده است.

وی افزود: در اجرای این الگوها مشکلاتی داریم اما به صورت تعاملی حل می شوند به طور مثال در اجرای طرح پسماند، بیشترین ارتباط را با اداره محیط زیست داریم که این اقدام نتیجه بخش است.

شهردار رفسنجان گفت: در این تعامل ضمن کاهش هزینه ها خدمات شایسته ای به مردم ارائه می شود لذا اهمیت تدوین و اجرای برنامه عملیاتی پنج ساله شهر رفسنجان ضرورت می یابد و برنامه عملیاتی با دستگاه های دیگر مغایرت ندارد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید