• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
برای نخستین بار در تاریخ رفسنجان | ورزشگاه شماره یک مس پذیرای بانوان فوتبال دوست شد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: جمعه ۱۲/آبان/۱۴۰۲

برای نخستین بار در تاریخ رفسنجان | ورزشگاه شماره یک مس پذیرای بانوان فوتبال دوست شد

با پیگیری های مدیریت باشگاه و موافقت مسئولان مربوطه، درهای ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان برای نخستین بار در تاریخ شهرستان به روی بانوان باز شد.


رفسنجان زیبا | مردادماه امسال بود که خبر ورود بانوان به پنج ورزشگاه کشور صادر شد و دختران و زنان پس از مدت ها چشم انتظاری برای تماشای دیدارها وارد ورزشگاه ها شدند.

حضور پرشور بانوان در ورزشگاه های مراکز استان موجب شد بسیاری از شهرها در کشور برای تأمین زیرساخت های حضور بانوان در ورزشگاه ها دست به کار شوند.

رفسنجانی ها که همواره در بسیاری از شاخص های فرهنگی، اجتماعی، معدنی و کشاورزی عنوان اول بودن را یدک می کشند، برای حضور بانوان در ورزشگاه پیشقدم شدند.

خوشبختانه با پیگیری های فراوان و پس از اخذ مجوزهای لازم، رفسنجان به عنوان دومین شهرستان در استان کرمان و ششمین ورزشگاه در کشور موفق به میزبانی از بانوان فوتبال دوست در ورزشگاه شماره یک مس شد.

این اقدام شایسته که موجب شور و شوق بسیاری از خانم ها و آقایان در رفسنجان و استان کرمان شد، مهر تأییدی بر وعده های رسمی و غیررسمی مدیران باشگاه مس برای فراهم نمودن فرصت برابر در ورزشگاه بود.

ورود بانوان به ورزشگاه که همزمان با اولین میزبانی مس رفسنجان در ورزشگاه شماره یک صورت گرفته است را به فال نیک گرفته و امیدواریم روز به روز شاهد فعالیت های پرشور ورزشی در شهرستان باشیم.

شایان ذکر است، دیدار مس رفسنجان و فولاد خوزستان از سری دیدارهای هفته نهم رقابت های لیگ برتر، جمعه دوازدهم آبان ماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شماره یک شهدای مس آغاز می شود.

تمامی خانم ها و آقایان فوتبال دوست برای تماشای #رایگان این دیدار می توانند از طریق مراجعه به http://46.249.126.17:4367/ برای تهیه بلیت اقدام کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید