• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
«برای دخترم» فصل جدیدی از فعالیت فرهنگی باشگاه مس رفسنجان را به تصویر کشید
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: دوشنبه ۱۳/بهمن/۱۳۹۹

«برای دخترم» فصل جدیدی از فعالیت فرهنگی باشگاه مس رفسنجان را به تصویر کشید

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان با حمایت از ویژه برنامه «برای دخترم» که به همت مجله خبری رفسنجان زیبا برگزار می شود، فصل جدیدی از فعالیت های فرهنگی خود را آغاز کرد.


رفسنجان زیبا|باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان که بیشترین تمرکز در حوزه ورزش را داشته است، این بار حوزه فعالیت خود را از حمایت های فرهنگی گسترده تر کرده و با همکاری در برگزاری نخستین رقابت داستان کوتاه و دلنوشته «برای دخترم» که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت رقیه سلام الله علیها و به منظور پاسداشت مقام بانوان و دختران برپا شده است، قصد دارد در این مسیر فعالانه قدم بردارد.

بدون شک حمایت از رویدادهای فرهنگی و اجتماعی، علاوه بر درخشش بیشتر پیشوند فرهنگی در عنوان باشگاه مس می تواند محرکی برای اعتلای فرهنگ باشد و با وجود این چشم انداز، باشگاه صنعت مس رفسنجان جایگاه خود را در حوزه فرهنگی اجتماعی مرتفع تر می کند.

شایان ذکر است که نخستین رقابت داستان کوتاه و دلنوشته «برای دخترم» از چهاردهم آبان ماه با رونمایی مجازی از پوستر کلید خورد و اجرای آن تا شانزدهم فروردین ماه مصادف با میلاد حضرت رقیه سلام الله علیها ادامه دارد.

علاقمندان برای شرکت در این رقابت و ارسال اثر می توانند تا پایان بهمن ماه از طریق ایمیل rafsanjanziba@yahoo.com و شماره ۰۹۳۰۶۹۹۶۷۶۸ در شبکه های اجتماعی با دبیرخانه مکاتبه کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید