• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
احداث روگذر بلوار خلیج‌فارس؛ اولویت مدیریت شهری رفسنجان
دسته بندی: عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۰۹/بهمن/۱۴۰۱

احداث روگذر بلوار خلیج‌فارس؛ اولویت مدیریت شهری رفسنجان

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از اجرای همزمان ۵۰ پروژه عمرانی در محله‌های مختلف شهر در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در دوره جدید مدیریت شهری احداث روگذر بلوار خلیج فارس است.


رفسنجان زیبا| سیدعلی پورباقری در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به جزییات پروژه های عمرانی، اظهار کرد: یکی از مهمترین پروژه های مدیریت شهری در دوره اخیر بهسازی و ساماندهی میدان حضرت ابراهیم علیه السلام، خیابان انقلاب و میدان انقلاب در مرکز شهر بود.

وی با بیان اینکه تسریع در اجرای عملیات این پروژه از دغدغه های اصلی مدیران شهرداری رفسنجان بوده است، گفت: به دلیل محوریت پروژه های مذکور و با توجه به اتصال این معابر و به منظور کاهش مشکل در عبور و مرور شهروندان، تلاش کردیم عملیات اجرایی را زودتر از موعد به پایان برسانیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر بهسازی و ساماندهی خیابان انقلاب و میدان حضرت ابراهیم علیه السلام به پایان رسیده است، افزود: پروژه بهسازی میدان انقلاب تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم در دهه فجر به بهره برداری برسد.

پورباقری هم چنین از اجرای همزمان ۵۰ پروژه عمرانی در محله های مختلف شهر رفسنجان خبر داد و افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی بوستان محله ای در ماهونک و آرامگاه شهدا در محله خلیل آباد به اتمام رسیده و احداث بوستان های محله ای در خیابان شهید ابولی، بلوار شهید مطهری، بلوار شهید مصطفی خمینی، شهرک یادگار امام، بلوار امام حسین علیه السلام، بلوار شهید نوری، بلوار امام علی علیه السلام و اسماعیل آباد در حال اجراست.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث و بهسازی بوستان های محله ای و حاشیه ای در نقاط مختلف شهر، تصریح کرد: با تلاش همکارانم در معاونت شهرسازی وامور زیربنایی، بهسازی بوستان محله‌ای در خیابان موسی‌بن‌جعفر علیه السلام آغاز شده و عملیات اجرایی بوستان های حاشیه ای در بلوار شهید جمالی، بلوار امامت و ضلع غربی بلوار خلیج فارس ادامه دارد.

سیدعلی پورباقری بهسازی میدان حضرت علی بین ابیطالب علیه السلام و شهیدان امراللهی را از دیگر اقدامات مهم شهرداری رفسنجان طی ماه های اخیر دانست و اضافه کرد: در راستای پاسخ به مطالبات شهروندی و با توجه به نیاز شهر رفسنجان، در دوره جدید ساخت زورخانه شهید هادی در بلوار امام حسین علیه السلام و تکمیل عملیات عمرانی پلاتو در بوستان شهید مطهری پیگیری و وارد فاز اجرایی شد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان هم چنین به انجام عملیات سنگفرش پیاده رو و جدولگذاری در شهرک ایثار، خیابان بهارستان، بوستان معلم، خیابان انقلاب، خیابان صاحب الزمان(عج)، پل امام حسین علیه السلام، خیابان شهید نواب، بلوار آیت الله هاشمی(ره)، بلوار شهید سیدکاظم هاشمی، بلوار شهید مطهری، خیابان شهید باهنر،  بلوار هجرت، بلوار کوثر، بلوار آیت الله طالقانی(ره)، بلوار خلیج فارس، بلوار امام علی علیه السلام، بلوار شهید نوری، خیابان شهید میرافضلی و بلوار شهید محمدی پور (قدس) اشاره کرد و گفت: عملیات پیاده روسازی و جدولگذاری معابر با هدف بهسازی و ساماندهی خیابان ها و بلوارها در محله های مختلف شهر با جدیت ادامه دارد.

وی در ادامه یکی ‌از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در دوره جدید مدیریت شهری را احداث روگذر بلوار خلیج فارس عنوان کرد و گفت: احداث این پروژه به منظور تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی در بلوار خلیج فارس به ‌طول ۷۵۰ ‌مترمربع و به مساحت ۱۴ ‌هزار مترمربع از خرداد ماه سال جاری آغاز شده و ادامه دارد.

سیدعلی پورباقری هم چنین به اجرای عملیات دوبانده سازی خیابان پرستار و خیابان جمهوری اشاره کرد و گفت: به همت شهرداری رفسنجان عملیات اجرایی دیوار حائل رودخانه شور به‌طول ۸۵۰‌ مترمربع و با ارتفاع ۵ متر در همین محور در حال اجراست.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید