• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۲۱/اسفند/۱۴۰۰

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.


رفسنجان زیبا| به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ “اکبر نجفی” در تشریح این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف شناسایی، برخورد قاطع با خرده‌فروشان و بالابردن احساس امنیت در جامعه با حضور ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر رده های انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با مشارکت خوب مردم نیز همراه بود توفیقات بسیار خوبی داشتیم به نحوی که با جمع آوری بیش از ۲۲ معتاد متجاهر و کارتون خواب، دستگیری ۴۱ نفر خرده فروش مواد مخدر و کشف انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی و قرص های روانگردان رقم خورد.

سرهنگ “نجفی” در تشریح دیگر دستاوردهای این طرح بیان داشت: ماموران انتظامی موفق به توقیف ۷۲ دستگاه خودرو ۳۲دستگاه موتورسیکلت، دستگیری ۸ متهم تحت تعقیب، ۳۲ سارق و کشف ۱۳۰ فقره سرقت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان گفت: اجرای این طرح افزایش رضایت شهروندان را در پی داشت و اجرای مستمر این گونه طرح ها در دستور کار پلیس خواهد بود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید