• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
آموزش محور بودن رویکرد اصلی نخستین جشنواره دیوارنگاری رفسنجان است
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۱۵/اردیبهشت/۱۴۰۲

آموزش محور بودن رویکرد اصلی نخستین جشنواره دیوارنگاری رفسنجان است

دبیر جشنواره دیوارنگاری رفسنجان برگزاری این رویداد هنری را فرصت مناسبی برای بروز استعدادهای جدید دانست و بر آموزش محور بودن آن تأکید کرد.


رفسنجان زیبا | امیر شریفی پور با بیان اینکه هدف از برگزاری نخستین جشنواره دیوارنگاری، ایجاد انگیزه و حمایت از هنرمندان بوده است، گفت: تلاش کردیم با پرورش ایده های جدید بر رونق و پویایی جشنواره بیفزاییم.

دبیر جشنواره به استمرار پیگیری های اعضای شورای سیاستگذاری برای ارتقاء کیفیت آثار برای اجرا در سطح شهر اشاره کرد و از برگزاری جلسات هماهنگی و کارکاه تخصصی طراحی با حضور هنرمندان پیشکسوت و اعضای شورای سیاستگذاری با شرکت کنندگان خبر داد.

وی از حضور شرکت کنندگان جشنواره در کارگاه آموزشی مبانی رنگ پیش از ورود جشنواره به مرحله اجرایی خبر داد و افزود: خوشبختانه علاقمندان موفق شدند در این کارگاه که با تدریس آقای علیرضایی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، شرکت کنند.

شریفی پور با ابراز خرسندی از مشارکت هنرمندان جوان در جشنواره، ادامه داد: شاهد استقبال هنرمندان و چهره های جدید در جشنواره دیوارنگاری بودیم و امیدواریم با ارزیابی دقیق و برطرف کردن نقاط ضعف، جشنواره ای با کیفیت مطلوب برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه نخستین جشنواره دیوارنگاری از شانزدهم اردیبهشت ماه وارد فاز اجرایی می شود، تأکید کرد: اجرای آثار منتخب تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن رتبه های اول تا سوم در دو بخش نقاشی دیواری و خوشنویسی و اثر منتخب با رأی مردم معرفی و تجلیل می شود.

دبیر جشنواره هم چنین از اجرای موسیقی خیابانی همزمان با اجرای طرح های دیوارنگاری توسط هنرجویان به منظور ایجاد نشاط عمومی خبر داد و افزود: افتتاحیه نخستین جشنواره دیوارنگاری جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه در نگارخانه فرهنگ واقع در بوستان شهید مطهری برگزار می شود.

نخستین جشنواره دیوارنگاری با مشارکت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و مؤسسه فرهنگی هنری هزاردستان هنر شرق برپا شده است.

خبر از مهناز شریفی


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید