• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
۷۶ اثر به نخستین جشنواره دیوارنگاری رفسنجان رسید
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۱۳/اردیبهشت/۱۴۰۲

۷۶ اثر به نخستین جشنواره دیوارنگاری رفسنجان رسید

دبیر جشنواره با اشاره به استقبال مطلوب هنرمندان از جشنواره دیوارنگاری، از دریافت ۷۶ اثر به صورت انفرادی و گروهی خبر داد.


رفسنجان زیبا | به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، امیر شریفی پور با اعلام این خبر گفت: از میان آثار دریافتی ۱۵ اثر به انتخاب هیأت داوران پذیرفته و به مرحله اجرا راه یافتند.

وی با اشاره به برپایی جلسات هماهنگی و توجیهی برای شرکت کنندگان با حضور اساتید و هنرمندان پیشکسوت، اظهار کرد: به منظور ارتقاء کیفیت آثار منتخب، هنرمندان در کارگاه آموزشی مبانی رنگ که از سوی دانشگاه آزاد برگزار شد نیز حضور یافتند.

دبیر جشنواره دیوارنگاری رفسنجان با بیان اینکه افتتاحیه جشنواره جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه در نگارخانه فرهنگ برگزار می شود، ادامه داد: آثار منتخب از شانزدهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه در بلوار آیت الله طالقانی (سی متری) اجرا می شوند.

شریفی پور از اجرای موسیقی خیابانی در حاشیه برگزاری این رویداد هنری خبر داد و گفت: طی برگزاری جشنواره شهروندان می توانند ضمن تماشای کار هنرمندان، از برنامه های جانبی نیز استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام های اول تا سوم در بخش های نقاشی دیواری و خوشنویسی به صورت جداگانه پس از اتمام فرآیند جشنواره معرفی خواهند شد، خاطرنشان کرد: داوری مردمی آثار روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه در صفحه اینستاگرام شهرداری رفسنجان به نشانی @news_rafsanjan_ir انجام خواهد شد.

 

 

 

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید