• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
۵ طرح برق رسانی با اعتبار ۲۴۱ میلیارد ریال در رفسنجان افتتاح شد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: سه شنبه ۰۳/اسفند/۱۴۰۰

۵ طرح برق رسانی با اعتبار ۲۴۱ میلیارد ریال در رفسنجان افتتاح شد

۵ طرح برق رسانی در سطح شهر و روستاهای تابع شهرستان رفسنجان با اعتبار ۲۴۱ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.


#رفسنجان_زیبا| به گزارش روابط عمومی فرمانداری رفسنجان با حضور فرماندار ، رئیس اداره برق و جمعی از مسئولین شهرستان این طرح ها افتتاح شد که نخستین آن ها تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار در روستاهای عبدالله آباد، محمدآباد میثم، ناصریه، شهرک هزار واحدی، خیابان معراج و دکتر حسابی بود که هزینه ۱۰۵ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.

دوّمین طرح رفع مشکلات افت ولتاژ مشترکین در روستاهای ملک آباد، همت آباد، مهدی آباد سردار، کاخ و رئیس آباد، قاسم آباد مورد بهره برداری قرار گرفت که اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال هزینه شده و ۱۳ دستگاه پست توزیع برق احداث شده است.

سوّمین طرح نیز تأمین برق متقاضیان فاقد شبکه برق در شهرک سپاه برای ۲۶۴ مشترک که اعتباری بالغ بر ۸۳ ملیارد ریال هزینه شده و ۲۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث گردیده است.

چهارمین طرح امروز نیز تأمین روشنایی بلوارهای کبوترخان، عباس آباد حاجی، کوثر ریز و مهدی آباد سردار و اسلام آباد بود که در اجرای این طرح ۳ دستگاه پست توزیع و احداث ۴.۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف روشنایی با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین آخرین طرح تأمین برق برای متقاضیان فاقد شبکه برق در شهرک جهاد بود که یک دستگاه پست توزیع برق احداث شده و ۳۵۵ متر شبکه فشار متوسط اجرا شده و ۲۶ اصله تیر برق فشار ضعیف و ۸ اصله تیر برق فشار متوسط نصب شده و هزینه ای بیش از ۵ میلیارد ریال به کار رفته است؛ در این طرح ۲۳ متقاضی و خانوار از این نعمت برق بهره مند می شوند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید