• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
کلنگ مرکز کارآفرینی و مهارت افزایی در دانشگاه ولی عصر(عج) به زمین زده شد
دسته بندی: عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: پنجشنبه ۱۶/اردیبهشت/۱۴۰۰

کلنگ مرکز کارآفرینی و مهارت افزایی در دانشگاه ولی عصر(عج) به زمین زده شد

آیین کلنگ زنی مرکز کارآفرینی و مهارت افزایی مهرنگاران نیک اندیش با حضور جمعی از خیرین، مسئولین و کارکنان دانشگاه برگزار شد.


رفسنجان زیبا| رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) در آیین کلنگ زنی این مرکز با ارائه گزارشی از حمایت های خیرین در ساخت دانشگاه، گفت: با توجه به تجربه دانشگاه در تأسیس مرکز جوار دانشگاهی و اهتمام به توانمندسازی جوانان برای عرصه خدمت، این حرکت خیرین مهرنگاران نیک اندیش نقطه عطفی در مسیر سیاست های دانشگاه‌ برای رسیدن به دانشگاه‌های نسل سوم دانشگاه‌های کارآفرین است.

دکتر ارسلان مدیر حوزه ریاست دانشگاه و از اعضای خیرین به نمایندگی از مجموعه مهرنگاران نیک اندیش فلسفه، ایجاد این مرکز را بستری برای مهارت افزایی دانشجویان عنوان کرد و با تشکر از همکاری رئیس، هیأت رئیسه و پیگیری‌هایی حوزه معاونت توسعه دانشگاه برای حمایت از طرح های مشارکتی در راستای اهداف آینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: این مجموعه با نگاه خاص همراهان گمنام خود پذیرای همه نیک اندیشان و خیرین می‌باشد و در فاز اول  ۵۰۰ متر مربع فضای کارگاهی، کلاسی و کتابخانه‌ای ساخته خواهد شد.

دکتر فصیحی هرندی فرماندار  رفسنجان نیز اساس تأسیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) را بر محور خیرین و بزرگان شهر دانست و از این حرکت به عنوان عملی نیک اندیش در محیطی خاص یاد کرد و گفت: فرهنگ خیرین دانشگاه ساز یک فرهنگ پویا و مورد اعتماد است.

در ادامه پروفسور اصغر محمدی خنامان نیز با اشاره به ارزش فکری این پروژه خلاقانه، افزود: بنده بعد از مطرح شدن چنین طرحی در دانشگاه، به شدت علاقمند به حضور در این مراسم شدم؛ زیرا این طرح یکی از آرزوهای ۳۰ ساله بنده برای ایجاد مرکزی مهارتی بود که کاردان‌‌ها و تکنسین‌‌هایی را تربیت می‌کند که می‌توانند چرخه حرکت توسعه را مهیا سازند.

این دانشمند جهانی با قول حمایت از این پروژه، گفت: این مرکز می‌تواند یک الگوی مناسب برای ایجاد مرکزی بزرگتر در مرز میان استان کرمان و سیستان و بلوچستان جهت توانمندسازی جوانان مناطق محروم کشور باشد.

در پایان با حضور مدعوین کلنگ احداث این مرکز با استعانت از مولا علی(ع) و فرزندشان امام زمان(عج) در ورودی سایت دانشگاه به زمین زده شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید