• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی در رفسنجان
دسته بندی: عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۲۱/خرداد/۱۴۰۱

کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی در رفسنجان

رئیس پلیس راهور شهرستان رفسنجان از کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی در دو ماهه اول سال ۱‌۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد.


رفسنجان زیبا| رئیس پلیس راهور شهرستان رفسنجان، در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: همکاری خوب مردم رفسنجان خصوصا قشر جوان با پلیس و توجه آنان به هشدارهای پلیس و عدم حرکات مخاطره آمیز در خیابانهای شهر، باعث کاهش تصادفات فوتی در شهرستان رفسنجان شده است.

وی افزود: از دیگر موارد کاهش تصادفات فوتی، می توان به برخورد پلیس با خودروهایی که سیستم ایمنی آنها به علت تغییر وضعیت کاهش پیدا کرده و باعث آسیب به سرنشینان‌در هنگام تصادف می شد، آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس و‌فضای مجازی و رسانه به موتورسیکلت سواران اشاره کرد.

سرگرد کهنوجی افزود: همکاری خوب دستگاهای مربوطه در امر کاهش تصادفات و ترافیک شهر خصوصا اعضای شورای ترافیک (فرماندار, ؛ شهردار . فرمانده انتظامی، اورژانس و ……) جهت شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و تلاش شبانه روزی همکاران پلیس راهور با برخورد با تخلفات حادثه ساز، زمینه ساز کاهش تصادفات شده‌است و انشالله که این روند ادامه داشته باشد .

این مقام انتظامی بیان داشت:خادمان شما در پلیس راهور تمام تلاششان را برای حفظ سلامتی همشهریان عزیز به کار خواهند بست و از شهروندان عزیز خصوصا جوانان خواست برای سلامتی خود و بقیه شهروندان با پلیس همکاری کنند و توصیه های پلیس را جدی بگیرند.

رئیس پلیس راهور در پایان از مسئولین شهرستان خصوصا هیئت اتومبیلرانی خواست یک مکان مناسب جهت مسابقات اتومبیل رانی برای جوانان علاقمند در نظر بگیرند تا جوانان عزیز شهر بدون‌اینکه سیستم ایمنی خودرو خود را پایین بیاورند، بتوانند جایی برای سرعت و انجام حرکات مارپیچ با استاندارد و بدون آسیب به آنها داشته باشند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید