• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
چرا تماشاچیان بلیت به دستِ دیدار مس و پرسپولیس به خانه بازگشتند؟ | رئیس هیأت فوتبال پاسخ داد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: دوشنبه ۱۴/فروردین/۱۴۰۲

چرا تماشاچیان بلیت به دستِ دیدار مس و پرسپولیس به خانه بازگشتند؟ | رئیس هیأت فوتبال پاسخ داد

رئیس هیأت فوتبال رفسنجان در پاسخ به اتفاقات اخیر رخ داده در دیدار مس و پرسپولیس و عدم موفقیت تماشاچیان بلیت به دست به ورزشگاه توضیحاتی ارائه داد.


رفسنجان زیبا| سیدامیر حسینی با بیان اینکه فروش بلیت بازی مس رفسنجان هیچ ارتباطی به هیات فوتبال و باشگاه مس ندارد، گفت: بلیت دیدارهای ورزشگاه رفسنجان از طریق سایتی که با باشگاه سپاهان نیز قرارداد دارد و در ورزشگاه نقش جهان نیز انجام می شود به فروش می رود.

وی با اشاره به اینکه باشگاه مس رفسنجان نیز برای تهیه بلیت دارای مهر برجسته و هلوگرام از طریق سایت رسمی زیر نظر سازمان لیگ اقدام می کند، توضیح داد: فروش بلیت به تعداد صندلی انجام می شود و بیشتر از ظرفیت امکانپذیر نیست؛ ضمن اینکه هر فرد با کدملی می تواند پنج بلیت رزرو کند.

حسینی با اشاره به فعال نیودن گیت های الکترونیکی پیش از دیدار مس و پرسپولیس و ازدحاج جمعیت پشت درهای ورزشگاه، اظهار کرد: ظرفیت ورزشگاه برای تیم میهمان و میزبان مشخص است؛ گیت های ورزشگاه دستی بوده و بلیت ها را اسکن می کردند،

رئیس هیأت فوتبال رفسنجان ادامه داد: یکی از مشکلات احتمالی برای بروز این اتفاق می تواند وجود تعداد بلیت های کپی گرفته از بلیت های اصلی خریداری شده باشد که به همین دلیل هر فردی که بلیت را زودتر ارائه داده است، توانسته وارد ورزشگاه شود.

حسینی با تأکید بر اینکه ورورد و خروج به ورزشگاه توسط یگان ویژه استان صورت می گیرد و پرسنل باشگاه مس نقشی در آن ندارند، تصریح کرد: امکان پذیرش تماشاچی برای این دیدار سه هزار نفر بود اما پیش از بازی جمعیتی بالغ بر هفت هزار نفر پشت درهای ورزشگاه حاضر شده بودند و عده ای احتمال می دادند بدون بلیت موفق به ورود شوند.

وی با ابراز ناراحتی از عدم حضور بسیاری از مشتاقان به تماشای حضوری دیدار حساس مس و پرسپولیس، با توضیح اینکه ظرفیت اختصاص داده شده به هواداران پرسپولیس ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه بوده است، افزود: تعداد پذیرش باشگاه پرسپولیس بیش از ۱۰ درصد بود.

رئیس هیأت فوتبال رفسنجان با قدردانی از شهرداری و شورای شهر برای فراهم نمودن امکان پخش بازی در بوستان ها از طریق تلویزیون های شهری، از شورای تامین، فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری و عوامل انتظامی شهرستان و استان، یگان ویژه و یگان امداد و اداره ورزش جوانان و باشگاه مس که تمام سعی و تلاش خود را برای برگزاری مطلوب دیدار به کار بردند تشکر کرد.

سیدامیر حسینی با عذرخواهی از مردم و علاقمندان به فوتبال خواستار تشریک مساعی دست اندرکاران برای جلوگیری از تضییع حقوق هواداران در دیدارهای بعدی شد و گفت: امیدواریم ورزشگاه ۱۵ هزار نفری هر چه سریعتر آماده شود تا شاهد حضور پرشور مردم برای تماشای بازی ها باشیم.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید