• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
پیگیری مطالبات خبرنگاران روی خط نماینده
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: شنبه ۱۸/مرداد/۱۳۹۹

پیگیری مطالبات خبرنگاران روی خط نماینده

جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در گفتگوی اینترنتی با نماینده رفسنجان و انار در مجلس به بیان مطالبات خبرنگاری پرداختند.


به گزارش رفسنجان زیبا؛ نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در ارتباط اینترنتی با خبرنگاران که به مناسبت #روز_خبرنگار برقرار شد، گفت: خبرنگاران روایتگران تاریخند و اگر نباشند توزیع محتوای تولیدی میسر نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به اینکه ارزش کار خبرنگاران و روزنامه نگاران کمتر از علما و مبلغین اسلام نیست، افزود: خبرنگاران دیده بان ملت اند و باید با ابزار رسانه برای برقراری عدالت اجتماعی کوشش کنند.

وی با تأکید بر اینکه در انتشار اخبار بایستی آبروی افراد محفوظ بماند، اظهار کرد: خبرنگاری یک هنر است؛ خبرنگار باید بدون تعصبات حزبی و جغرافیایی و منطقه ای با تیزبینی و رعایت سرعت، دقت و صحت در انتشار اخبار اقدام کند.

رفع مشکل مسکن خبرنگاران و فراهم نمودن زمینه ای برای ارائه تسهیلات به آنان و هم چنین رفع مشکلات اداری و بومی سازی از جمله مطالبات خبرنگاران در این گفتگوی مجازی بود.

لازم به توضیح است که این ارتباط مجازی همزمان با روز خبرنگار و در آستانه عید غدیر خم با حضور خبرنگارانی از نشریات و پایگاه های خبری محلی و نمایندگان خبرگزاری های سراسری شهرستانهای رفسنجان و انار برقرار شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید