• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
پیشگامی باشگاه مس رفسنجان برای پرورش فوتبالیست در استان کرمان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: چهارشنبه ۱۷/آذر/۱۴۰۰

پیشگامی باشگاه مس رفسنجان برای پرورش فوتبالیست در استان کرمان

مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان از پیشگامی این مجموعه برای پرورش فوتبالیست در رده نونهالان خبر داد.


رفسنجان زیبا| مجید زیندینی در همایش ورزش های همگانی و سنتی شهرستان رفسنجان با اشاره به وجود ظرفیت های ورزشی روستایی، از ۱۲ پایگاه پرورش فوتبالیست در رده نونهالان خبر داد و افزود: تا دو یا سه سال آینده از پایگاه های قدرتمند استان کرمان برای معرفی فوتبالیست خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ زمین فوتسال چمن مصنوعی به همت شرکت ملی صنایع مس ایران احداث و تجهیز شده است، اظهار کرد: بخش عمده ای از ورزشکاران ما را بچه ها روستا تشکیل می دهند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان نیمی از جمعیت شهرستان را قشر روستایی دانست و افزود: آکادمی مس در رشته های فوتبال و فوتسال بانوان و وزنه برداری تشکیل شده و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

در همایش ورزش های همگانی و سنتی که به صورت زنده و مستقیم از برنامه صبح و نشاط شبکه سه سیما پخش شد، معاون پارلمانی رئیس جمهور، رئیس و دبیر فدراسیون ورزش روستایی و مسئولین استانی و محلی نیز حضور داشتند.

اجرای حرکات نمایشی ورزشی، معرفی بازی های بومی محلی گفتگو با قهرمان ارزشمند رفسنجانی پهلوان منصور پورمیرزایی و با حضور جمعی از هنرمندان صنایع دستی در بزرگترین خانه خشتی جهان معروف به خانه حاج آقا علی از دیگر آیتم های این برنامه بود.

این همایش با هدف توسعه و ترویج بازیهای بومی و محلی به همت هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی رفسنجان و با همکاری دفتر نماینده، فرمانداری، باشگاه مس و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه برگزار شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید