• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
پایان رویداد کرمان آیدکس ۲۰۲۴ | همایش سرمایه گذاری رفسنجان برگزار می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۲۸/اردیبهشت/۱۴۰۳

پایان رویداد کرمان آیدکس ۲۰۲۴ | همایش سرمایه گذاری رفسنجان برگزار می شود

آئین پایانی همایش سرمایه گذاری و توسعه رویداد کرمان آیدکس ۲۰۲۴ با برگزاری پنل تخصصی گردشگری و معرفی ظرفیت های این حوزه استان کرمان برگزار شد.


رفسنجان زیبا | همایش بین المللی سرمایه گذاری و توسعه رویداد کرمان آیدکس ۲۰۲۴ از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه هایتک ماهان کرمان برگزار شد که در این رویداد به همت و پیگیری های رئیس دفتر اتاق بازرگانی شهرستان رفسنجان، یک کانتر برای معرفی پتانسیلهای سرمایه گذاری رفسنجان اختصاص یافت.

مجید حجت رئیس دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان با بیان اینکه شهرستان رفسنجان به دلیل وجود ذخایر و معادن مس سرچشمه و سرمایه گذاری های متعدد، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری است، از برگزاری همایش سرمایه گذاری و توسعه در شهرستان رفسنجان خبر داد.

سیدمصطفی مرتضوی مدیراجرایی دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان گفت: در ۴ روز برگزاری این رویداد، پنل های متنوع و تخصصی در حوزه آب، کشاورزی، مس و زنجیره، گردشگری و صنعت و معدن با هدف معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری استان برگزار شد و مسئولین رفسنجان نیز با حضور در این پنل ها به معرفی رفسنجان پرداخته و از حقوق شهرستان در استان دفاع کردند.

وی با بیان اینکه پیشنهاد برگزاری همایش سرمایه گذاری رفسنجان با حضور سرمایه گذاران رفسنجانی داخل و خارج کشور ارائه شده است، گفت: این همایش همزمان با فصل برداشت پسته برگزار می شود.

مرتضوی ادامه داد: یکی دیگر از طرح های پیشنهادی، موضوع رفسنجان ایر بود که با همراهی مسئولان استانی برنامه ریزی خواهد شد تا رفسنجان و کرمان از بن بست هوایی خارج شود و مردم از دستاوردهای این طرح بهره مند شوند.

 

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید