• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
پاسخ به مطالبه ۴۰ ساله با ساخت مهمانشهر جدید در رفسنجان/ دهکده ورزشی با اعتبار یک هزار میلیارد ریال احداث می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: پنجشنبه ۱۳/بهمن/۱۴۰۱

پاسخ به مطالبه ۴۰ ساله با ساخت مهمانشهر جدید در رفسنجان/ دهکده ورزشی با اعتبار یک هزار میلیارد ریال احداث می شود

همزمان با دومین روز از دهه فجر، با حضور دکتر فداکار استاندار کرمان، کلنگ مهمانشهر جدید و دهکده ورزشی در رفسنجان به زمین زده شد.


رفسنجان زیبا| به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید کهنوجی صبح امروز پنج شنبه ۱۳ بهمن در حاشیه کلنگ زنی مهمانشهر جدید رفسنجان از همکاری و مشارکت دکتر فداکار استاندار کرمان و معاون عمرانی استانداری قدردانی کرد.

مجید کهنوجی ادامه داد: این پروژه از مطالبات مهم شهروندان است که پس از ۴۰ سال به همت استاندار کرمان و مسئولین شهرستان عملیاتی می شود.

وی افزود: مهمانشهر جدید رفسنجان به منظور ساماندهی اتباع بیگانه، به مساحت ۹۰ هکتار و با اعتبار ۵ هزار میلیارد ریال احداث خواهد شد.

شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه با احداث مهمانشهر جدید، مهمانهشر کنونی به مساحت ۳۰ هکتار جابجا و به محل جدید منتقل می شود، از ساخت ۱۴۰۰ واحد ۴۵ متری در محل جدید خبر داد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی مهمانشهر در شهریور ماه ۱۴۰۲ به اتمام می رسد، اظهار کرد: هزینه سایر زیرساخت های مهمانشهر از اعتبارات شهرستان و استان تأمین خواهد شد.

شهردار رفسنجان از همراهی ادارات مربوطه برای تأمین آب و گاز مهمانشهر جدید خبر داد و با اشاره به اینکه برق مجموعه تا یک ماه آینده تأمین خواهد شد، گفت: همکاری تمامی ادارات و نهادها برای جابجایی مهمانهشر ضرورت دارد.

وی ادامه داد: با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار سعی میکنیم با فعالیت شبانه روزی پروژه سه ساله را در مدت زمان ۶ ماه اجرا کنیم و بهره برداری کنیم.

شهردار رفسنجان هم چنین از احداث دهکده ورزشی با اعتبار یک هزار میلیارد ریال به منظور تأمین زیرساخت های ورزشی شهرستان در دو فاز طی سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ خبر داد.

وی با اشاره به اینکه فاز اول این پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ اجرایی می شود، گفت: در فاز اول پنج هیأت ورزشی در مجموعه مستقر خواهند شد.

شهردار رفسنجان در ادامه از تکمیل فاز دوم پروژه در سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: امیدواریم با ساخت دهکده ورزشی نیاز هیأت های ورزشی شهرستان را پاسخ دهیم.

وی مساحت دهکده ورزشی را ۱۲ هکتار اعلام کرد و گفت: با توجه به گرایش بیشتر در رشته های رزمی و سوارکاری، اولویت دهکده ورزشی با این دو رشته ورزشی است.

آیین کلنگ زنی و افتتاح پروژه های شهرداری رفسنجان با حضور دکتر فداکار استاندار کرمان، فرماندار رفسنجان، امام جمعه، شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر از صبح امروز آغاز شده است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید