• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ویژه برنامه «بهار هنر» در رفسنجان برگزار می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۲۹/فروردین/۱۴۰۲

ویژه برنامه «بهار هنر» در رفسنجان برگزار می شود

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برپایی ویژه برنامه «بهار هنر» به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در گذر انقلاب و بوستان جوان خبر داد.


رفسنجان زیبا | سیدمحسن سجادی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و در آستانه عید سعید فطر ویژه برنامه فرهنگی و هنری «بهار هنر» در رفسنجان برگزار می شود.

وی  ادامه داد: اجرای سرود، تئاتر خیابانی و نمایش مستند اجتماعی به همراه بازدید از نمایشگاه عکس «رهبر من» از آیتم های پیش بینی شده در این ویژه برنامه است.

معاون هنری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه ویژه برنامه «بهار هنر» همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برگزار می شود، گفت: به منظور بهره مندی روزه داران از آیتم های در نظر گرفته شده شروع برنامه ها قبل از افطار و پس از افطار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «بهار هنر» روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه از ساعت ۱۹ در بوستان جوان مقابل فرهنگسرای جوان و روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه از ساعت ۱۷ در گذر انقلاب برپا می شود.

گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی به همت معاونت هنری شهرداری، فرهنگسرای رسانه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان از بیستم فروردین ماه آغاز شده است.

 

 

 

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید