• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ویژه‌برنامه «چشمه‌سار» در سرچشمه برگزار می‌شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۱۹/بهمن/۱۳۹۹

ویژه‌برنامه «چشمه‌سار» در سرچشمه برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، از برگزاری ویژه‌برنامه فرهنگی‌هنری «چشمه‌سار» خبر داد.


رفسنجان زیبا| روح‌الله ابوالهادی گفت: این برنامه ویژه که برای گرامی‌داشت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، با رونمایی دو اثر فرهنگی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: در ویژه‌برنامه «چشمه‌سار»، کتاب «فقط برای خدا» که دربرگیرنده سی روایت از سیره شهید حاج‌قاسم سلیمانی و کاری مشترک از حوزه هنری استان کرمان و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه است، رونمایی خواهد شد.

ابوالهادی افزود: همچنین، رونمایی آهنگ و نماهنگ «نگین شقایق» که توسط روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه تهیه شده، در این برنامه انجام می‌شود و شعرخوانی چند تن از شاعران فرهنگی، از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه «چشمه‌سار»، دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شرایط فعلی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این برنامه با حضور تعداد محدودی از مسئولان و هنرمندان همراه خواهد بود و به‌صورت زنده از صفحه آپارات روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه به نشانی: www.aparat.com/eprnicico پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه یادآور شد: ویژه‌برنامه «چشمه‌سار» با همراهی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان و نمایندگی آموزش و پرورش در شهر سرچشمه برگزار می‌شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید