• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
وحدت  جزء سیاست های راهبردی نظام اسلامی است.
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: جمعه ۰۹/آبان/۱۳۹۹

وحدت جزء سیاست های راهبردی نظام اسلامی است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت جزء سیاست های راهبردی نظام اسلامی است و همه مسئولان بر وحدت اتفاق نظر دارد.


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت جزء سیاست های راهبردی نظام اسلامی است و همه مسئولان بر وحدت اتفاق نظر دارد.

به گزارش رفسنجان زیبا؛ حجت الاسلام جلالی با اشاره به دیدار با دکتر شهریاری رئیس مجمع تقریب مذاهب و دکتر سیدمحمد حسینی رئیس دانشگاه بین المللی تقریب مذاهب و همکاران وی در آستانه هفته وحدت، اظهار داشت: ایران در کنار جمعیت بالای شیعه، اهل تسنن را هم در خود جای داده به طوری که در مناطق مرزی ما مانند سیستان و بلوچستان، کردستان، بخشی از گلستان و خراسان اهل تسنن ساکن هستند و مشترکات زیادی بین شیعه و سنی وجود دارد.

وی ادامه داد: دشمن در صدد است با افراطی گری مذهبی و راه اندازی داعش و جبهه النصره بین مسلمانان تفرقه بیندازد؛ حتی اسرائیل به نحوی از جنگ بین آذربایجان و ارمنستان شمشیر دولبه ساخته که موجب تفرقه بین امت اسلامی شود.

وی خواستار توجه مسئولان در این باره شد و ادامه داد: از یک طرف داعش را و از طرفی نیروهای پ.ک. ک و پژاک را برای ناامنی مرزهای ما چیدمان می کنند.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه حتما باید در بحث تقریب مذاهب سفارت ها و رایزنان فرهنگی کشورمان فعال شوند، افزود: علمای جهان اسلام که دغدغه دین دارند همه بسیج شوند چون تفرقه موجب تضعیف دین می شود و نباید بگذاریم با تفرقه، دین ضعیف شود.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه تقریب مذاهب مسئولیت سنگینی دارد و باید تلاش کند بهترین وحدت را در دنیا ایجاد کند، خاطرنشان کرد: الحمدالله دانشگاه بین المللی تقریب مذاهب از همه کشورها دانشجو می پذیرد و در بندرعباس، سیستان و بلوچستان، کردستان، تهران و… شعبه دارد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید