• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
همکاری بسیج برای نظارت بر بازار/ با طرح اصلاح یارانه ها صرفا توقفگاه این ارز از وارد کننده به مصرف کننده جابجا می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۲۳/اردیبهشت/۱۴۰۱

همکاری بسیج برای نظارت بر بازار/ با طرح اصلاح یارانه ها صرفا توقفگاه این ارز از وارد کننده به مصرف کننده جابجا می شود

معاون استاندار گفت: تیم‌های متشکل از بسیج و سپاه نظارت بر بازار را انجام می‌دهند، ادامه داد: کارگروه اقدام مشترک صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و اقشار زنجیره تامین، توزیع و تنظیم و کنترل را انجام می‌دهند.


ر‍فسنجان زیبا| نشست مدیران مسئول رسانه‌های استان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و سخنگوی طرح اصلاح یارانه‌ها در استان کرمان برگزار شد.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، نشست توجیهی طرح اصلاح یارانه‌ها با مدیران مسئول رسانه‌های استان امروز ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور دکتر رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و سخنگوی طرح اصلاح یارانه‌ها در استان کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس بسیج رسانه استان، مدیرخانه مطبوعات کرمان برگزار شد.

دکتر جلالی در این نشست به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جنگ ترکیبی دشمن و نقش‌آفرینی رسانه‌ها در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن اشاره داشت و گفت: امروز ما درگیر بعدی دیگری از جنگ ترکیبی دشمن در حوزه اقتصادی هستیم.

با طرح اصلاح یارانه ها صرفا توقفگاه این ارز از وارد کننده به مصرف کننده جابجا می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، ضرورت اجرای طرح اصلاح نظام یارانه‌ها را به اذعان کارشناسان اقتصادی خاطرنشان کرد و اظهار داشت: آنچه در عمل به واسطه ارز ترجیحی رقم خورد، بیشترین سود آن به دهک‌های بالا رسید.

جلالی بیان کرد: این طرح به دنبال حذف ارز نیست، بلکه قرار است یارانه به دست مصرف کننده برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از تشکیل قرارگاه عملیاتی در راستای اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها خبر داد و گفت: در این قرارگاه به پنج حوزه رصد روزانه وضع موجود و ذخایر، نظارت بر بازار، کارگروه اقدام مشترک، رسانه‌ای و تولید محتوا، ارزیابی پرداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم‌های متشکل از بسیج و سپاه نظارت بر بازار را انجام می‌دهند، ادامه داد: کارگروه اقدام مشترک صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و اقشار زنجیره تامین، توزیع و تنظیم و کنترل را انجام می‌دهند.

همکاری ۲۵۰ نفر از نیروهای بسیج برای نظارت بر بازار

جلالی از همکاری ۲۵۰ نفر از نیروهای بسیج برای نظارت بر بازار خبر داد و تصریح کرد: گروهی در شورای اطلاع‌رسانی استان تشکیل شده، کمیته عملیات روانی جامعه اطلاعاتی پای کار آمده و راهبردهای کلان رسانه‌ای مشخص شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: سیاست‌هایی که قرار است هر رسانه‌ای بر مبنای آن کار خود را دنبال کند، اتخاذ شده است، اما به آن معنی نیست که رسانه‌‌ها مطلبی را که ما می‌گوییم چاپ کند.

وی بیان کرد: دغدغه همه رسانه‌ها بر توجه بیشتر به قشر ضعیف و دهک‌های پاییم جامعه است، لذا فارغ از هر نوع نگاه و گرایش، اصل جریان اصلاح اقتصادی را کمک دهیم.

جلالی عنوان کرد: هر رسانه مستقل است تا نقد کارشناسی، دقیق و منصفانه خود را بیان کند، اما نقدی که به تحریک، غیرمنصفانه و غیرکارشناسی باشد حتما برخورد می‌کنیم.

بنا بر این گزارش، تعدادی از مدیران مسولان رسانه های استان در این جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید