• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
هشدار | مراقب دریافت پیامک‌های جعلی باشید
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۱۵/اسفند/۱۴۰۱

هشدار | مراقب دریافت پیامک‌های جعلی باشید

معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور ضمن هشدار به مؤدیان در خصوص دریافت پیامک‌های جعلی اظهار داشت: پیامک‌هایی که از طرف سازمان امور مالیاتی ارسال می‌شود تنها با سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۶ معتبر است.


رفسنجان زیبا| به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان کرمان، افشین خدامرادی گفت: با توجه به رواج برخی جرائم در فضای مجازی که منجر به سوءاستفاده از مؤدیان و یا سرقت از حساب‌های شخصی ایشان می‌شود لازم است مؤدیان محترم در خصوص این‌گونه اقدامات کلاهبردارانه و سرقت‌های اینترنتی، هوشیارانه برخورد نمایند.

وی افزود: ارسال پیامک برای مؤدیان از سوی برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو و با سرشماره هایی متفاوت از سرشماره های رسمی و اعلام شده سازمان امور مالیاتی مشاهده شده است که معمولاً حاوی محتوا یا لینکی است که پس از کلیک بر روی آن مؤدی به صفحه سایت جعلی جهت پرداخت مالیات منتقل شده و از طریق این سایت از حساب بانکی وی مبالغی سرقت می‌شود.

معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه در راستای تکریم و رضایت مؤدیان محترم و با هدف تسریع و تسهیل خدمت‌رسانی به ایشان امکان اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک‌های جمعی فراهم گردیده است، اظهار داشت: پیامک‌هایی که از طرف سازمان امور مالیاتی ارسال می‌شود تنها با سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۶  معتبر بوده و سایر پیامک‌ها به غیر از سرشماره مذکور کلاهبرداری می باشد.

خدامرادی در خاتمه تأکید کرد: کلیه امور مالیاتی صرفاً از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس my.tax.gov.ir و یا مراجعه حضوری به ادارات امور مالیاتی مربوطه انجام می‌پذیرد و پیامک‌های ارسالی سازمان از طریق شماره خاص ارسال و صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی داشته و قابل کلیک کردن نمی‌باشد.

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید