• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
نیش نقد| جلسات یادگاری برای یادگار امام
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: پنجشنبه ۱۹/تیر/۱۳۹۹

نیش نقد| جلسات یادگاری برای یادگار امام

صبح امروز جلسه ای با حضور نمایندگان ارشد ادارات شهرستان برای رسیدگی به کم و بیش مشکلات شهرک یادگار امام برگزار شد؛ مشکلاتی که سالهاست در پیج و خم جلسات مسئولین گم شده و ناله اهالی بی نام و نشان شهرک به گوش کسی نمیرود.


به گزارش رفسنجان زیبا؛ صبح امروز جلسه ای با حضور نمایندگان ارشد ادارات شهرستان برای رسیدگی به کم و بیش مشکلات شهرک #یادگار_امام برگزار شد؛ مشکلاتی که سالهاست در پیج و خم جلسات مسئولین گم شده و ناله اهالی بی نام و نشان شهرک به گوش کسی نمیرود

شهرک نشینان مدتهاست زبانشان از فریاد ناامنی و نبود بهداشت در محله مو درآورده است و سالهاست برای رفع مشکلات خرد و کلان شان چشم به دست مدیران دوخته اند.

مدیرانی که یکی پس از دیگری قول مساعد میدهند و وعده هایی که در گذر زمان به فراموشی سپرده میشوند

دیگر وقت آن رسیده که مسئولین پا را فراتر بگذارند تا گفتگوهای درون جلسه ای بیرون از سالن جلسات عملیاتی شوند و خودی نشان دهند.

شاید همه مان تجمع اهالی مقابل فرمانداری رفسنجان را به خاطر بیاوریم، از آن زمان تاکنون فرمانداری و ادارات تابعه آن دچار تحولاتی شده اند اما هیچکدام برای اهالی یادگار امام آب و برق نشده است…

حال که قرار است برای امنیت منطقه بسیج پادرمیانی و نیروی انتظامی مقتدرانه به میدان آید، ضروریست سایرین نیز همت کنند تا از قافله خدمتگزاری عقب نمانند.

امید که بهبود وضعیت این منطقه که در پس تصمیمات امروز مدیریتی صورت میگیرد، در خور نام کوی و برزن های شهرک یادگار امام باشد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید