• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
توسعه خط مونتاژ شرکت الکترو یزد در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۲۸/آذر/۱۴۰۱

توسعه خط مونتاژ شرکت الکترو یزد در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

مدیرعامل شرکت الکترو کویر یزد گفت: نگاهمان به منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، برای توسعه خط مونتاژ است


رفسنجان زیبا| به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان؛ محمدمهدی فنائی مدیرعامل شرکت الکترو کویر یزد در دیدار با روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بیان کرد: توسعه تکنولوژی برای ورود به بازار نیاز به نگاه های عمیق تری دارد و نگاهمان به منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان برای توسعه خط مونتاژ است.

فنائی با بیان اینکه تمامی محصولاتشان مراحل قابل اطمینان را پشت سر گذاشته اند؛ اضافه کرد: کلید حفاظت از برق‌گرفتگی در بزرگترین خط تولید صنایع ایران یعنی صنایع مس ایران مورد استفاده قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از زمان تاسیس شرکت در سال ۱۳۶۱ تاکنون توانستیم برای عده زیادی اشتغالزایی کنیم و اکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در مجموعه ما مشغول به کار هستند.

مدیرعامل شرکت الکترو کویر یزد بیان داشت: تصمیم به ساخت موتورهای انتقال آب، برق و گاز در یزد هستیم که می‌توان کارهای پیش رو را مشترک به نام رفسنجان و یزد پیش برد.

فنائی با بیان اینکه تابلوهای سیکل ترکیبی ۲۳ نقطه از ایران را الکترو کویر یزد کار کرده است، افزود: از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۲۱ با افزایش ساخت تابلوها، ۳۳هزار و ۳۷۵ سلول مدیم ولتاژ در ایران نصب شده است و فازهای ۴ و ۵، ۲۲ تا ۲۴ بزرگترین پروژه میدان گازی ایران در پارس جنوبی را الکترو کویر و فاز ۱۲ را گروه صنعتی کویر کار کرده است.

در پایان این دیدار، از کارخانه الکترو کویر بازدید بعمل آمد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید