• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
نشست صمیمانه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه رفسنجان با مدیرکل فرهنگ استان کرمان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۱۹/تیر/۱۴۰۲

نشست صمیمانه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه رفسنجان با مدیرکل فرهنگ استان کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از معاونین، ضمن دیدار با جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان رفسنجان، پای صحبت ها و دغدغه های  ۲۲ نماینده گروه های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه ای نشستند.


رفسنجان زیبا| در این دیدار صمیمانه که در سالن شهید زکریا برگزار شد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان نیز از آغاز پیگیری ها برای احداث سالن یک هزار نفری در رفسنجان خبر داد و گفت: رایزنی هایی آغاز شده و وعده هایی نیز داده شده است؛ اگر هزینه خرید یا اجاره یکساله زمین را تأمین کنیم، می توانیم سالن چندمنظوره بسازیم.

سیدمحسن سجادی هم چنین خواستار راه اندازی هنرستان دخترانه و پسرانه در شهرستان شد و افزود: با دارا بودن پتانسیل موجود، نیاز به این مراکز در رفسنجان احساس می شود و می توان نویدبخش اتفاقات خوشایند در شهرستان بود.

وی ادامه داد: ان شاأالله با همراهی اصحاب فرهنگ و هنر رسانه دست به دست هم بدهیم تا جایگاه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ارتقاء یابد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در سخنانی از تلاش برای بهبود وضعیت هنرمندان، خبرنگاران و اصحاب فرهنگ در شهرستان ابراز امیدواری کرد و گفت: دیدارهای مدیران اداره کل فرهنگ با اهالی فرهنگ و هنر رو رسانه رفسنجان به این جلسه محدودنخواهد شد و استمرار خواهد داشت.

این مراسم با حضور رؤسای کمیسیون های فرهنگی و جوانان و برنامه و بودجه شورای شهر، معاون هنری شهرداری رفسنجان و جمعی از مدیران شهرستان و با اجرای شعرخوانی طنز و موسیقی توسط هنرمندان شهرستان همراه بود.

عکاس: مهناز شریفی

 

 

 

 

 

 

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید