• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
میانگین علمی مقالات دانشگاه ولیعصر(عج) از میانگین کشوری بالاتر است
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۲۸/اردیبهشت/۱۳۹۹

میانگین علمی مقالات دانشگاه ولیعصر(عج) از میانگین کشوری بالاتر است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: سال گذشته اعضای هیأت‌علمی دانشگاه موفق شدند ۳۰۹ مقاله JCR و ۲۵۴ مقاله ISI به چاپ برسانند که به‌طور میانگین برای هر عضو هیأت‌علمی، دو مقاله در مجلات علمی معتبر به شمار می آید و از میانگین کشوری بالاتر است.


 به گزارش رفسنجان زیبا؛ سید حسین میر دهقان در نشست خبری که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در محل سالن شهید هنری دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد، با اشاره به تأمین نیاز این مرکز در حوزه پژوهشی، گفت: علی رغم نگرانی های که سال گذشته مبنی بر عدم اختصاص بودجه در حوزه پژوهشی وجود داشت، با همکاری ریاست دانشگاه تمامی نیازهای پژوهشی اعضای هیئت علمی برطرف شد.

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان هم چنین از تجهیز آزمایشگاه‌های پیشرفته و مرکزی دانشگاه تحت نظارت سامانه آزمایشگاهی شاعا خبر داد و افزود: با تصمیم وزارت علوم و معاونت پژوهشی سال گذشته ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز آزمایشگاه های پیشرفته و مرکزی این دانشگاه اختصاص یافت که قریب به ۳۰ میلیارد ریال آن برای تامین دستگاه ها و وسایل هزینه شد و مابقی به مرور تخصیص پیدا می‌کند.

وی در ادامه از رفع نیاز کشاورزان درخصوص تأمین روغن ولک ابراز امیدواری کرد و گفت: با راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه مرکزی جامع و خریداری دستگاه های جدید و انجام تحقیقات روی روغن ولک و تجهیز این روغن برای کشاورزان پسته‌‌کار، بخشی از نیاز کشاورزان در منطقه و صنعت برطرف شد.

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ولیعصر(عج) به افزایش مبلغ قرارداد طرح های پژوهشی با مراکز صنعتی با هدف حل مشکلات صنعت و جامعه اشاره کرد و گفت: همیشه مبلغ این طرح ها کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان بود که سال گذشته مبلغ قراردادهای ما با مراکز صنعتی و شرکت ها به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید