• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
مناطق مختلف رفسنجان و انار از آب شرب سالم بهره‌مند شدند
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۰۳/مرداد/۱۴۰۱

مناطق مختلف رفسنجان و انار از آب شرب سالم بهره‌مند شدند

با پیگیری‌های نماینده و همت جهادی شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان، مناطق مختلفی از شهرستان‌های رفسنجان و انار که با کم‌آبی یا بی‌آبی دست و پنجه نرم می‌کردند، از آب شرب سالم بهره‌مند شدند.


رفسنجان زیبا| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خدمت، حجت‌الاسلام دکتر حسین جلالی، آب را چالش جدی در شهرستان‌های رفسنجان و انار دانست که در تابستان اکثر جاها به‌دلیل افت فشار آب یا قطعی با مشکل مواجه می‌شوند.
نماینده رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: با توجه به حفر چاه‌های جدید و قرار گرفتن در مدار بهره‌برداری مشکلات برخی مناطق شهرستان رفسنجان برطرف شده است.
وی افزود: در حومه غربی نیز مشکلاتی بود که به همت رئیس شرکت آبفا شهرستان با تغییراتی که در سیستم لوله‌گذاری ایجاد شد مسأله آب این روستاها حل شد.همچنین افت فشار در نوقات با آبگیری مخازن تا حد زیادی یرطرف شده است.
حجت‌الاسلام جلالی یادآو شد: ۲۲۰ متر از چاه لطف‌آباد شهرستان انار حفر شده و حفاری ۵۰ متر باقیمانده نیز تا چند روز آینده به پایان می‌رسد و آب وارد مدار شده و مردم هشت قریه هم می‌توانند از آب کافی و سالم بهره‌مند شوند.
وی به اجرای خط انتقال آب منطقه خنامان تا پایان شهریورماه امسال اشاره و ابراز کرد: با تکمیل خط انتقال و آبگیری مخازنی که پیش‌بینی شده است، مشکل آب همه روستاهای این منطقه حل خواهد شد.
دکتر جلالی خاطرنشان کرد: حفاری چاه‌های مانی، دره رنج و راویز هم در دستور کار شرکت آبفاست و ان‌شاءالله کمک کنیم به‌زودی انجام شود که مردم این مناطق هم در خصوص آب مشکلی نداشته باشند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید