• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
معرفی برگزیدگان نخستین رقابت «برای دخترم»
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۱۶/فروردین/۱۴۰۰

معرفی برگزیدگان نخستین رقابت «برای دخترم»

برگزیدگان نخستین رقابت داستان کوتاه و دلنوشته «برای دخترم» همزمان با سالروز میلاد حضرت رقیه سلام الله علیها معرفی شدند.


رفسنجان زیبا| بهناز شریفی دبیر رقابت ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ۲۳ شعبان و میلاد فرخنده حضرت رقیه سلام الله علیها، با تشکر از شرکت کنندگانی از سراسر ایران، گفت: بنا به اعلام نظر هیأت داوران، در بخش داستان کوتاه یلدا داودی از تهران، زینب کبیریان از رفسنجان و شهین عادلی از زنجان مقام اول تا سوم را کسب کردند و در بخش دلنوشته نیز خانم فاطمه قربانی رتبه اول را به خود اختصاص داد؛ امیرعلی حبیبی از زرند و مهدیه عباسیان از رفسنجان مشترکاً دوم شدند و زینب مزارعی از رفسنجان و لیلا فاضلی از شوش (خوزستان) نیز به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

مدیرمسئول مجله خبری رفسنجان زیبا ادامه داد: هم چنین با نظر مساعد هیأت داوران از پانیذ پوراسماعیل و علی اکبر اقسام از خوزستان به عنوان خردسال ترین شرکت کنندگان این رقابت تجلیل شد.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت هایی که به واسطه تغییر وضعیت کرونایی شهرستان رفسنجان طی روزهای گذشته به وجود آمد، علیرغم برنامه ریزی های صورت گرفته، شیوه برگزاری آیین اختتامیه رقابت نیز تغییر یافت و تنها به اهدای جوایز و تقدیر از داوران و منتخبین ساکن رفسنجان اکتفا کردیم.

شریفی با اشاره به اینکه هدایای منتخبین رقابت به زودی به نشانی پستی آنان ارسال خواهد شد، گفت: امیدوار بودیم در سال جدید کرونا پایان می یابد و می توانیم طی مراسمی مفصل و شایسته میزبان تمامی برگزیدگان و عموم شهروندان عزیز رفسنجان باشیم؛ اما متأسفانه شرایط کرونا محدودیت هایی برای برگزارکنندگان ایجاد کرد که امکان برپایی مراسم اختتامیه از ما سلب شد.

شایان ذکر است که رویداد فرهنگی اجتماعی به همت مجله خبری رفسنجان زیبا با حمایت باشگاه مس رفسنجان و با همکاری روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به منظور ارج نهادن به جایگاه دختران و زنان به عنوان یکی از ارمغان های حضرت رسول برگزار شد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید