• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
مطالبه موتورسنگین سواران و اسب سواران رفسنجانی به وزارت ورزش و جوانان رسید
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی ورزش و سلامت انتشار: شنبه ۰۶/خرداد/۱۴۰۲

مطالبه موتورسنگین سواران و اسب سواران رفسنجانی به وزارت ورزش و جوانان رسید

نماینده رفسنجان و انار در مجلس به همراه مسئولین ورزش و جوانان حوزه انتخابیه به منظور پیگیری مشکلات شهرستان های انار و رفسنجان با معاونین وزارتخانه و جمعی از روسای فدراسیون های ورزشی کشور دیدار کرد.


رفسنجان زیبا | نماینده رفسنجان و انار در دیدار با مازیار ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، موضوع موتورهای سنگین و مطالبه چندین ساله ای که در خصوص ساماندهی این رشته ورزشی است را مطرح کرد.

در این دیدار مقرر شد در صورت تأیید شورای تأمین شهرستان با همکاری ورزش و جوانان و حمایت فدراسیون جهت ایجاد زیرساخت ها، موتورسنگین ها دارای پلاک ورزشی شده و در یک پیست مخصوص به حرکات نمایشی بپردازند و محلی ایمن برای تماشاچیان نیز در پیست ایجاد شود.

همچنین پیشنهاد شد محلی برای نگهداری موتورهای سنگین در محل پیست ایجاد شود.

در ادامه، حجت الاسلام جلالی در فدراسیون سوارکاری با آقای زندی دیدار و گزارشی از وضعیت اسب، باشگاه ها و مسابقات سوارکاری رفسنجان ارائه گردید.

رئیس فدراسیون سوارکاری در این جلسه گفت: رفسنجان یکی از شهرهای کم نظیر در حوزه اسب های اصیل است و ظرفیت های خیلی خوبی دارد.

در دیدار مشترک مسئولین رفسنجان با مدیران فدراسیون سوارکاری، مقرر شد مسؤولان و معاونان فنی فدراسیون برای بررسی ظرفیت ها به رفسنجان سفر کنند و جهت تقویت زیرساخت ها، حوزه ورزش سوارکاری رفسنجان را مورد حمایت قرار دهند.

در دیدار نماینده رفسنجان و انار با رئیس فدراسیون چوگان کشور نیز پیرامون راه اندازی ورزش چوگان با توجه به ظرفیت بالایی این رشته ورزشی در رفسنجان بحث و گفتگو شد.

حجت الاسلام جلالی هم چنین در این دیدارها پیرامون مسائل مربوط به ورزش شهرستان انار نیز گفتگو کرد و در خصوص کمک به تأمین زیرساخت ها به ویژه در بحث ورزش روستایی، همگانی و مجموعه ورزشی این شهرستان تأکید نمود.

در دیدارهای وزارتخانه ورزش و جوانان، آقای رویگر رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان و جمعی از رؤسای هیئات ورزشی رفسنجان حضور داشتند.

سلسله دیدارهای نماینده رفسنجان و انار در مجلس هر هفته به منظور پیگیری مشکلات شهرستان های حوزه انتخابیه در یکی از وزارتخانه ها برگزار می شود.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید