• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
مشکلات جوادیه الهیه فلاح رفسنجان بررسی می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: سه شنبه ۱۲/بهمن/۱۴۰۰

مشکلات جوادیه الهیه فلاح رفسنجان بررسی می شود

جلسه ای با حضور فرماندار و تعدادی از مدیران ادارات شهرستان رفسنجان در محل مهدیه گلزار شهدا شهر جوادیه الهیه فلاح برگزار شد و بررسی و رفع مشکلات این خطه در دستور کار فرماندار قرار گرفت.


رفسنجان زیبا| به گزارش روابط عمومی فرمانداری رفسنجان علی اکبر پورمحمدی فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه با یاری خداوند به زودی مشکلات را حل خواهیم‌ کرد یکی از مشکلات را موضوع زمین‌ برای جوانان در شرف ازدواج عنوان  و اظهار کرد: اسامی افراد متقاضی زمین جهت ساخت مسکن که مورد تایید شورای اسلامی شهر هستند به اداره بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی رفسنجان ارسال شود تا نسبت به واگذاری زمین‌ اقدام شود.

وی یکی دیگر از مشکلات این  شهر را  آب آشامیدنی اعلام کرد و گفت: اصلاح شبکه آب باید هر چه زودتر انجام‌ شود تا اهالی بتوانند از این‌ نعمت برخوردار شوند و از طرفی از هدر رفت آب هم جلوگیری به عمل می آید.

پورمحمدی اشتغالزایی را از دغدغه های مردم‌ برشمرد و تصریح کرد: زمین جهت واگذاری به دو مجتمع دامداری سبک و سنگین به میزان هر کدام  ۵ هکتار در اولویت است تا تعدادی اشتعال ایجاد شود.

وی ادامه داد: طرح توسعه پرورش دام سبک برای دو مجتمع دیگر به میزان ۱۰.۵ و ۵ هکتاری هم در دستور کار قرار می گیرد ضمن اینکه برای ایجاد مجتمع اسب هم بررسی می شود تا در صورت نیاز به زمین اقدام شود.

در ادامه فرماندار از گلخانه کشت گوجه، فلفل و سبزی هنرستان حضرت ابوالفضل (ع) شهر بهرمان هم بازدید کرد که این گلخانه جهت آموزش به دانش آموزان احداث شده است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید