• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
مشارکت خیرین برای ارتقاء و توسعه خدمات اورژانس اجتماعی در رفسنجان کلید خورد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۰۶/بهمن/۱۳۹۹

مشارکت خیرین برای ارتقاء و توسعه خدمات اورژانس اجتماعی در رفسنجان کلید خورد

رئیس اداره بهزیستی رفسنجان با اشاره به افزایش آگاهی مردم از فعالیتهای اورژانس و پذیرش اورژانس اجتماعی، از اجرای طرح پیشنهادی بهزیستی برای مشارکت خیرین و صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی با هدف پیشرفت اورژانس اجتماعی خبر داد.


رفسنجان زیبا| عباس بلندی در نشست مشورتی تقویت اورژانس اجتماعی و سامان دهی مددجویان آن در شهرستان رفسنجان که در محل دفتر خیریه کوثر برگزار شد، از اجرای طرح پیشنهادی بهزیستی درخصوص مشارکت خیرین و صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی با هدف پیشرفت اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت: لازمه ارائه خدمت تخصصی اثر بخش و قابل قبول افزایش امکانات در کنار تامین نیروی انسانی متخصص است که این مهم در شرایط فعلی تنها از طریق مشارکت خیرین و صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی فعال در منطقه میسر است؛ لذا همکاری و همراهی خیرین در کنار تجارب و تخصص کارشناسان بهزیستی می تواند بهترین و مؤثر ترین اهرم در مهار و کنترل مسائل اجتماعی باشد.

وی افزود: اورژانس اجتماعی رفسنجان هر روز به سبب افزایش آگاهی مردم از فعالیتهای اورژانس پذیرش بیشتری دارد؛ به طوری که ۲۳۹ درصد رشد آماری را نسبت به سال قبل در این حوزه شاهد بوده ایم اما امکانات و اعتبارات اختصاص یافته به این واحد تغییر نکرده است.

این جلسه با تبادل نظر کارشناسان و مسئولین خیریه ها ادامه یافت و طی آن مقرر شد خیریه پیک سلامت و خیریه کوثر و آبشار عاطفه ها و رهیاری مبالغی را به صورت ماهانه جهت کمک به اورژانس رفسنجان اعطا نمایند.

تأمین ساختمان مناسب برای اورژانس توسط شورای شهر رفسنجان و همکاری در اشتغالزایی و تأمین نیرو و تهیه سبد حمایتی و پوشاک توسط خیریه خیرین گمنام و کانون صبح کویر رفسنجان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ضمناً مقرر شد بنیاد فرزانگان رفسنجان در بخش ساماندهی سالمندان همکاری های لازم را با اورژانس اجتماعی رفسنجان داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان در نشست مشورتی رییس و کارشناسان بهزیستی و جمعی از خیرین و مدیران مسئول خیریه های فعال در حوزه مسائل اجتماعی نیز حضور داشتند که طی آن اعضا ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای ارتقاء و گسترش خدمات اورژانس اجتماعی به بررسی میزان اثربخشی ماندگار و مؤثر خدمات اورژانس اجتماعی پرداختند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید