• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
مسئولان در بازدید از نمایشگاه «معجزه مس» چه گفتند؟
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۱۸/خرداد/۱۴۰۳

مسئولان در بازدید از نمایشگاه «معجزه مس» چه گفتند؟

نمایشگاه «معجزه مس» در استانه هفته صنایع دستی از ۱۶ تا ۱۸ خرداد در گالری باران واقع در سرای بهشتی برپا شد.


رفسنجان زیبا | در آستانه هفته صنایع دستی، نمایشگاه «معجزه مس» شامل ۲۵ تابلوی مس از آثار دست ساز مهدی ابراهیم پور هنرمند توان یاب برگزار و با حضور جمعی از مدیران و مسئولان افتتاح شد.

مجید دهقانی معاون فرماندار رفسنجان در بازدید از نمایشگاه اظهار کرد: هنرمند صاحب این آثار با وجود ناتوانی جسمی نشان داده است که با اراده و توان کارهای زیبا و ماندگاری می‌توان خلق کرد که باعث افتخار است. اگر بتوانیم حمایت‌ها را به سمتی پیش ببریم که از آثار استفاده شود و در نمایشگاه‌ها به خوبی معرفی شوند، می‌تواند از نظر اقتصادی نیز مثمرثمر باشد.

محمود حیدری رئیس اداره بهزیستی رفسنجان نیز در جریان بازدید ازنمایشگاه توانمندی و اشتغالزایی جامعه تحت پوشش را از سرفصل های مجموعه بهزیستی بیان مکرد و گفت: اعتقادمان این است که معلولین باید توانمند باشند و از پتانسیل های همه مجموعه ها استفاده کنند و در همین راستا تسهیلگری، قانون جامع حمایت از معلولین و آموزش به آن ها را پیگیری می کنیم.

سیدابراهیم صباغ جعفری رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزش و جوانان شورای شهر رفسنجان نیز با اشاره به اراده هنرمند توانمند رفسنجانی که با اراده توانسته خالق آثار زیبایی باشد، بیان کرد: شورای شهر و شهر داری رفسنجان برای خریداری آثار و حمایت از آثار هنری نمایشگاه «معجزه مس» آمادگی دارد و امیدواریم این قبیل آثار که هنرهای فاخر ایرانی هستند، گسترش یابند.

حسن حسینی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رفسنجان نیز با اشاره به نمایش آثار بسیار زیبای هنرمند رفسنجانی در نمایشگاه «معجزه مس» گفت: صنایع دستی ارزش افزوده ایجاد می‌کند و برای حمایت از آثار از طریق ارائه تسهیلات کم بهره و اتصال به مجموعه‌هایی برای حمایت و پشتیبانی مالی اقدام می‌کنیم.

سیدمحسن سجادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در جریان بازدید از نمایشگاه، اظهار کرد: هنر صیقل دهنده روح و روان انسان هاست و فضای روحی و روانی انسان را تغییر می‌دهد. امیدواریم که فضاهای نمایشگاهی به سمتی برود که عامه مردم استقبال کنند و آثار را ببینند و خریداری کنند و فضای خانه شأن به واسطه یک اثر هنری یا هنرمند زیبا و هنری شود.

عباس بلندی کارشناس اداره بهزیستی رفسنجان هم با اشاره به اینکه با بال شکسته پریدن هنر معلولان است، گفت: نمایشگاه «معجزه مس» تجلی پیروزی اراده بر تفکرات منفی و ناتوانی جسمی است. ما نیز در بخش هنری می توانیم موضوعاتی از قبیل آموزش، اشتغال، وام های تسهیلات و وام های بلاعوض را پیگیری کنیم.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید