• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
مربیان کانون پرورش فکری کرمان سفیران فرهنگی اربعین شدند
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۱۳/شهریور/۱۴۰۲

مربیان کانون پرورش فکری کرمان سفیران فرهنگی اربعین شدند

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: چهار مربی سیار این مرکز به‌عنوان سفیران فرهنگی اربعین برای پذیرایی از کودکان در مرز میرجاوه مستقر شدند.


رفسنجان زیبا|اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اعزام مربیان به منظور استقبال از کودکان زائر حرم سیدالشهداء علیه‌السلام و با هدف فراهم نمودن فضایی برای میزبانی از زائران اربعین در زائرسرای رضوی پایانه مرزی میرجاوه در ورودی سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مربیان سیار کانون از مراکز رستم آباد، منوجان، کرمان و رودبار جنوب به مرز میرجاوه اعزام شده‌اند، گفت: آقایان رسول تورنجی، مهدی زارعی، سیدمحمود حسینی و هادی رودباری چهار مربی سیار کانون هستند که تا سیزدهم شهریورماه با ارائه خدمات فرهنگی از زائران استقبال می‌کنند.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ادامه داد: در ایستگاه مربوطه که با همراهی تریلی سیار کانون استان خراسان رضوی و کارشناسان فرهنگی کانون استان سیستان و بلوچستان برپا شده است، مربیان با اجرای بازی و سرگرمی و تقدیم هدیه به میهمانان کوچک اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، لحظات ویژه‌ای را برای آنان رقم می‌زنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید