• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
مجتمع مس سرچشمه پیشتاز در تعمیم فرهنگ قرآنی
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۱۳/دی/۱۳۹۹

مجتمع مس سرچشمه پیشتاز در تعمیم فرهنگ قرآنی

بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ نفر در مسابقه بزرگ کشوری حفظ قرآن سوره های مبارکه صف و جمعه شرکت کردند.


رفسنجان زیبا| مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید «حاج قاسم سلیمانی»، مسابقه بزرگ کشوری حفظ قرآن سوره های مبارکه صف و جمعه امروز با همکاری موسسه قرآنی مکتب القاسم هیات کربلا برگزار و شرکت کنندگان به صورت مجازی با یکدیگر رقابت کردند.

روح الله ابوالهادی با اشاره به اینکه این مسابقه به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، خاطرنشان کرد: از ویژگی مسابقه این بود که به دلیل شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسابقات به صورت مجازی در ساعت مشخصی برای هر شرکت کننده به منظور ارائه و انجام آزمون تعیین شده بود.

وی توضیح داد: در مسابقه بزرگ کشوری حفظ قرآن سوره های مبارکه صف و جمعه در مجموع ۹۴۶۳ شرکت کننده از سراسر کشور به رقابت پرداختند که نتایج آزمون به زودی اعلام خواهد شد و آیین اختتامیه و قرعه کشی با توجه به وضعیت و شرایط کرونایی در دی ماه برگزار خواهد شد.

ابوالهادی ادامه داد: به نفر اول این مسابقه بزرگ قرآنی ۱۰۰ میلیون ریال، نفر دوم ۶۰ میلیون ریال و نفر سوم ۴۰ میلیون ریال به همراه ۸۰ جایزه ۵ میلیون ریالی به نفرات برتر اهدا خواهد شد. ضمن آنکه به کم سن ترین و مسن ترین شرکت کننده بدون قرعه کشی جوایزی اهدا می شود.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه در پایان با تاکید بر اینکه تعمیم و تعمیق فرهنگ منور قرآنی در جامعه ضروری است، یادآور شد: مجتمع مس سرچشمه تاکنون ۹ دوره مسابقات حفظ قرآن از سوره های مختلف برگزار کرده که با استقبال بسیار خوب روبرو بوده است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید