• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
قول مساعد وزیر بهداشت برای حل مسائل بهداشت و درمان رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: پنجشنبه ۲۷/آذر/۱۳۹۹

قول مساعد وزیر بهداشت برای حل مسائل بهداشت و درمان رفسنجان

در دیدار نماینده مردم رفسنجان و انار با وزیر بهداشت، دکتر نمکی پس از دریافت گزارش شبکه بهداشت و درمان رفسنجان برای اصلاح امور مربوطه قول مساعد داد.


رفسنجان زیبا| دکتر حسین جلالی با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر گفت: در این دیدار پیرامون مسائل بهداشت و درمان شهرستان های رفسنجان و انار بحث و گفتگو شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارائه گزارش درخصوص احداث مراکز بهداشتی درمانی شهرستان از جمله بیمارستان مرادی، زایشگاه نیک نفس، بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) و …توسط خیران و کم کاری دولت در حوزه بهداشت و درمان از گلایه های مطرح شده بود.

وی افت آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان را از دیگر موارد مطرح شده در حضور وزیر بهداشت عنوان کرد و گفت: طی این سالها دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نتوانسته اعتماد مردم این شهرستان را جلب کند و مردم رفسنجان همواره برای مداوا به یزد یا کرمان عزیمت می کنند و سطح و رتبه دانشگاه در زمینه تکریم و رضایتمندی ارباب رجوع تنزل پیدا می کند.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به قول مساعد وزیر برای اصلاح امور بهداشت و درمان رفسنجان، خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی تماس با مسئولان مربوطه، دستورات لازم‌ را‌ برای تجهیز صادر کرد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید