• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
قدردانی نماینده از مساعدت شهرداری در اجرای برنامه های فرهنگی/ ایجاد خط راه آهن از مصوبات سفر رئیس جمهور است
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۰۷/فروردین/۱۴۰۲

قدردانی نماینده از مساعدت شهرداری در اجرای برنامه های فرهنگی/ ایجاد خط راه آهن از مصوبات سفر رئیس جمهور است

حجت الاسلام جلالی ایجاد خط راه آهن اختصاصی رفسنجان را از مصوبات سفر رئیس جمهور بیان کرد که تاکنون عملیاتی نشده است.


رفسنجان زیبا| حجت الاسلام جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس در نشست با اصحاب رسانه از تأمین زیرساخت های برق و آب در منطقه ویژه اقتصادی برای توسعه سرمایه گذاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مجوز ساخت نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی انرژی خورشیدی صادر و به زودی اجرایی می شود، گفت: در حوزه آب صنعتی مشکلی نداریم و تلاش می کنیم از خط دوم و سوم انتقال آب خلیج فارس برای کشاورزی استفاده کنیم.

حجت الاسلام جلالی هم چنین از تخصیص اعتبار برای انجام مطالعات شبکه ریلی رفسنجان توسط منطقه ویژه اقتصادی خبر داد و افزود: ایجاد خط راه اهن در مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفته است.

وی افزود: مقرر شده است شرکت راه آهن با مشارکت شرکت مس و شرکت نفت برای اجرای پروژه راه آهن رفسنجان و اتصال خط ریلی اقدام کنند که تاکنون عملیاتی نشده است.

نماینده رفسنجان و انار هم چنین بر ضرورت تفکیک منابع مالی مس سرچشمه تأکید کرد و گفت: مدیرعامل قول داد هلدینگ سرچشمه را جدا کند و مستقل باشیم اما علیرغم پیگیری و وعده ها کار زمین مانده است.

حجت الاسلام حسین جلالی در ادامه از اقدام مطلوب شهرداری ها در اجرای برنامه های فرهنگی تشکر کرد و گفت: ورود شهرداری به کارهای فرهنگی با توجه له بودجه ای که در اختیار دارند، قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه بودجه اداره ارشاد برای انجام برنامه های فرهنگی هنری محدود است و کفاف هزینه های داخلی آن را هم نمی دهد، اظهار کرد: از مساعدت شهرداری در برگزاری مراسم ها و برنامه های فرهنگی و تبلیغات محیطی سپاسگزاریم.

 


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید