• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
قدردانی رئیس آموزش و پرورش از همراهی و همکاری والدین و آموزگاران در ایام کرونا
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۰۵/بهمن/۱۳۹۹

قدردانی رئیس آموزش و پرورش از همراهی و همکاری والدین و آموزگاران در ایام کرونا

رئیس آموزش و پرورش از تعامل و همکاری شایسته والدین و آموزگاران با مدارس و آموزش و پرورش در ایام کرونا تشکر کرد.


رفسنجان زیبا| حسین تقوی رئیس آموزش و پرورش رفسنجان با حضور در برنامه زنده رادیویی با تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری والدین در سال تحصیلی جاری گفت: اولیا در مدت تعطیلی مدارس، تعامل و همکاری بسیار شایسته‌ای با مدارس و آموزش و پرورش داشته‌اند؛ ما در جریان زحمات اولیا هستیم و قدرشان را میدانیم.

وی با اشاره به زحمات معلمان در ایام کرونایی، گفت: زحمات معلمان ما در این مدت چندین برابر شده است؛ امیدواریم که هرچه سریعتر اوضاع به سامان شود و شر این ویروس از جامعه بشریت زدوده شود، ان‌شاءالله.

وی در ادامه پیرامون پویش نذر هوشمند توضیحاتی ارائه داد و ضمن درخواست از مردم و خیرین برای همراهی با آموزش و پرورش در اجرای این پویش، افزود: دانش‌آموزان زیادی در شهر رفسنجان و روستاها داریم که امکان دسترسی به گوشی هوشمند و تبلت و فضای مجازی ندارند؛ از همه ی مردم شریف رفسنجان و خیرین محترم درخواست میکنم ما را در این امر یاری کنند.

تقوی با اشاره به اهمیت وجود شوراهای آموزش و پرورش که متشکل از مسئولین و معلمان مدعو است، ادامه داد: آموزش و پرورش بزرگترین خانواده در جامعه با کمترین بودجه و درآمد مالی است؛ لذا تشکیل این شوراها می‌تواند بهترین کمک به آموزش و پرورش در راستای رسیدگی به اهداف خود که در واقع از اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی است، باشد.

شایان ذکر است که با آغاز فعالیت مدارس از ابتدای بهمن ماه، بازدیدهای مدیریت آموزش و پرورش به منظور سنجش کیفیت آموزشی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید