• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
قدردانی استاندار کرمان از پیشگامی شهرداری رفسنجان در ایجاد درآمد پایدار
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۲۲/اسفند/۱۴۰۰

قدردانی استاندار کرمان از پیشگامی شهرداری رفسنجان در ایجاد درآمد پایدار

استاندار کرمان خواستار ایجاد درآمدزایی ثابت و پایدار توسط شهرداری ها شد و از پیشگامی شهرداری رفسنجان در این خصوص قدردانی کرد.


رفسنجان زیبا| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، دکتر زینی وند در نشست شورای سازمان همیاری شهرداری های استان کرمان مقوله درآمد پایدار را برای شهرها موضوعی بسیار مهم دانست و اظهار کرد: شهرداری‌ها باید برای درآمدزایی ثابت و پایدار برنامه‌ریزی کنند.

استاندار کرمان با قدردانی از شهرداری رفسنجان در ورود به موضوع درآمد پایدار، تصریح کرد: طراحی درآمدهای پایدار به عنوان پشتوانه ای جهت تحقق برنامه های توسعه شهری، امری ضروری است.

شهردار رفسنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه عدم برخورداری از منابع مستمر و پایدار درآمدی، برنامه ریزی مالی و بودجه ای شهرداریها را با مشکل مواجه کرده است، کسب درآمد پایدار را یکی از برنامه های اصلی و اولویت مدیریت جدید شهری رفسنجان اعلام کرد.

مهندس مجید کهنوجی افزود: اتکای بیش از حد بسیاری از شهرداری ها به درآمدهای ناپایدار، شهرداری را در مقاطع زمانی مختلف با مشکلات مالی مواجه کرده است.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: کارگروهی اقتصادی تشکیل داده ایم که به نتایج خوبی رسیده و پروژه ای را کلید خواهیم زد که نتیجه آن ایجاد ۲۰۰ شغل و درآمد دو هزار میلیارد ریال است که در سال ۱۴۰۱ کلید می خورد.

خبر: بهناز شریفی


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید