• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
فعالیت مستمر پایگاههای سلامت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در نوروز
دسته بندی: عمومی ورزش و سلامت انتشار: سه شنبه ۲۶/اسفند/۱۳۹۹

فعالیت مستمر پایگاههای سلامت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در نوروز

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با تاکید بر پرهیز از سفر در ایام نوروز، گفت: پیشنهاد می شود شهروندان در صورت سفر ضروری حتما از ماشین شخصی استفاده کنند.


رفسنجان زیبا| معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در جمع خبرنگاران با گلایه از کاهش میزان همکاری مردم با حوزه بهداشت و درمان گفت: از شهروندان درخواست می کنیم اگر علائم مشکوک دارند، حتما به مراکز مربوطه در شهرستان مراجعه کنند.

دکتر جمالی زاده استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و تهویه مناسب را ضروری عنوان کرد و افزود: نگرانی ما در آستانه سال نو، برپایی میهمانی ها و دورهمی هاست که ضمن توصیه به پرهیز از برگزاری هر گونه دورهمی، در صورت ضرورت حتما در محوطه باز و با ماسک برگزار شود.

وی با تاکید بر پرهیز از سفر در ایام نوروز، گفت: پیشنهاد می شود شهروندان در صورت سفر ضروری حتما از ماشین شخصی استفاده کنند.

جمالی زاده با اشاره به جزییات برگزاری طرح شهید سلیمانی در محلات و خانواده های شهرستان، از استقرار اکیپ های سیار در ایام نوروز خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروز مرکز خیابان بنفشه و ایستگاه جنب بوستان مهربانو در دو نوبت صبح و عصر فعال و نمونه گیری به صورت مستمر انجام می گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ایستگاه های نمونه گیری در ورودی های شهرهای آبی و زرد مستقر نمی شوند، گفت: پایگاه های سلامت در شهر به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید