• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
فصل مشترک اقتصادی بین مناطق ویژه اقتصادی رفسنجان و بم ایجاد می شود
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۲۸/آذر/۱۴۰۰

فصل مشترک اقتصادی بین مناطق ویژه اقتصادی رفسنجان و بم ایجاد می شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از تعامل با منطقه ویژه اقتصادی بم در حوزه سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت های شرق استان کرمان برای افزایش سرمایه گذاری در منطقه ویژه رفسنجان خبر داد.


رفسنجان زیبا| به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، روح الله بهرامشاهی در ادامه رایزنی‌ها و ایجاد روابط اقتصادی بین مناطق ویژه، به شهرستان بم سفر و با امام جمعه بم دیدار کرد.
در این دیدار حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به بحث اقتصاد و تولید اظهار کرد: این مهم در جهت قطع وابستگی هرچه بیشتر به دنیایی که بدون منطق است، بوده و باید خودمان را در حوزه اقتصاد تقویت کنیم.
وی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد هرکس در توان خود باید کار انجام دهد و سرمایه گذار هم مجاهد اقتصادی است.
دانشی عنوان کرد: مجموعه صنعتی بخش خصوصی کشور در بم مستقر است و ظرفیت خیلی بالایی دارد، اما متأسفانه عمدتا صنعت مونتاژ است، که اگر بخواهیم شاهد ارتقاء هرچه بیشتر صنعت به ویژه خودرو باشیم، باید تولید داخل را بیشتر تقویت کنیم؛ ضمن اینکه از دانش و فناوری خارج از کشور هم استفاده کنیم.
امام جمعه بم خاطرنشان کرد:حضور شما می تواند گام اول باشد چون فرصت های سرمایه گذاری در مجموعه شرق استان کرمان وجود دارد. مجموعه شرق استان قابلیت های زیادی دارد به ویژه در بحث محصول خرما، که در سایه این تعاملات می توانیم به تقویت صنایع تبدیلی خرما کمک کنیم.
روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان نیز از ارتباط با مدیران اقتصادی شهرستان بم یاد و تصریح کرد: طرحی برای منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در دستور کار داریم که انبارهای مجهزی برای محصولات کشاورزی ایجاد کنیم که با توجه به زیرساخت فرودگاه در حوزه صادرات بتوانیم کمک کنیم.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید