• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
طرح اورژانس یار در رفسنجان کلید خورد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: یکشنبه ۲۸/دی/۱۳۹۹

طرح اورژانس یار در رفسنجان کلید خورد

به گفته رئیس اورژانس پیش بیمارستانی رفسنجان، طرح همیار اورژانس به منظور دریافت خدمات داوطلبانه از علاقمندان در رفسنجان اجرا می شود.


#رفسنجان_زیبا| رئیس اورژانس پیش بیمارستانی رفسنجان با اشاره به اساس نامه سازمان اورژانس کشور که در سال ۹۶ به تصویب هیأت دولت رسید، گفت: طبق این اساسنامه سازمان اورژانس متعهد شد برای افزایش توانمندی، مسئولیت پذیری و آگاهی جامعه، افراد و خانواده‌ها اقدام کند.

حسینی زینلی با بیان اینکه امکان جذب داوطلبان همکاری با اورژانس رفسنجان فراهم شده است، افزود: تمامی افراد جامعه، خانواده‌ها و حتی سازمان‌های دولتی و خصوصی می توانند با اورژانس همکاری داشته و تحت عنوان همیاران اورژانس فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه همیاران اورژانس برای همکاری داوطلبانه نیازی به مدرک تخصصی و دانشگاهی ندارند، اظهار کرد: علاقمندان می توانند در دوره‌های آموزشی مربوطه شرکت کرده و آموزش کمک‌های اولیه را ببینن تا در مواقع لزوم و بحران ها با اورژانس همکاری کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی رفسنجان با اشاره به فعالیت مرکز آموزشی این واحد، بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا عمده آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حسینی زینلی از برگزاری دوره های آموزشی رایگان همراه با اعطای گواهینامه به شرکت کنندگان خبر داد و تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی رفسنجان به آدرس http://ems.rums.ac.ir/ قسمت واحد جلب مشارکت‌های مردمی و جذب داوطلبان مراجعه کنند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید