• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
ضرورت وجود بانک اطلاعاتی جامع برای رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: دوشنبه ۲۹/آذر/۱۴۰۰

ضرورت وجود بانک اطلاعاتی جامع برای رفسنجان

فرماندار رفسنجان بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و کامل در این شهرستان تاکید کرد.


رفسنجان زیبا| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، علی اکبر پور محمدی در مراسم رونمایی از سامانه جامع نظام پیشنهادات شهرداری اظهار کرد: آنچه که در رفسنجان کمبود آن احساس می شود، نبود بانک اطلاعاتی جامع و کامل است.
فرماندار رفسنجان افزود: نداشتن بانک اطلاعاتی برای شهرستان یک معضل است و بر این مبنا امیدواریم فرمانداری رفسنجان اطلاعات جامعی از شهرستان اعم از پتانسیل ها، امکانات، زمینه های سرمایه گذاری و … را آماده کرده و در دسترس همه قرار دهد.
وی عنوان کرد: شهرداری برای ارتقاء کارهای خود نیاز مبرمی به شهروندان دارد و امیدواریم با رونمایی از این سامانه، رابطه قوی و خوبی بین شهروندان و شهرداری ایجاد شود که این موضوع بسیار تاثیرگذار است.
پورمحمدی گفت: اگر شهرداری به تنهایی بانک اطلاعاتی خوبی داشته باشد، دسترسی مردم به قوانین، امکانات شهرداری و …راحت تر و زمینه همراهی مردم فراهم می شود.
فرماندار رفسنجان با تاکید بر اینکه نظرات و پیشنهادات شهروندان در بانک اطلاعاتی ثبت و ماندگار و در دسترس همه قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: امیدوارم شهرداری بتوانند از پیشنهادات خوب مردم بهره برده و در توسعه شهرستان قدم های شایسته ای بردارد.

در ضمن با حضور فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر از نخستین سامانه نظام جامع پیشنهادات در استان کرمان رونمایی شد.

عکس ها از مهناز شریفی


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید