• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
صندوق‌های فناوری بازوی قدرتمند شرکت‌های دانش‌بنیان هستند
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۰۶/آذر/۱۴۰۱

صندوق‌های فناوری بازوی قدرتمند شرکت‌های دانش‌بنیان هستند

رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در دیدار با استاندار یکی از مهمترین دغدغه‌های خود را استفاده از تمام ظرفیت‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان در کوتاه‌ترین زمان ممکن دانست.


اعضای هیات‌رئیسه دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان با حضور در دفتر استاندار، با دکتر محمد مهدی فداکار استاندار کرمان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار دکتر رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان با اشاره به معرفی دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه در سطوح مختلف کشوری و بین المللی اظهار داشت: باید نیازهای استان پهناور کرمان شناسایی شده و در اختیار همه دانشمندان این استان قرار گیرد زیرا تمرکز پروژه‌های پژوهشی در مرکز استان نمی‌تواند به تنهایی راهگشا باشد.

وی افزود: در همین راستا پیشنهاد ایجاد سامانه‌ای برای سفارش و انجام پروژه‌های پژوهشی در استان داده شد تا این پروژه‌ها به صورت شفاف در اختیار همه دانشمندان و اساتید استان قرار گیرد.

در این دیدار از استاندار تقاضا شد که برای گرنت‌های پژوهشی اساتید بودجه‌ای در نظر گرفته شود.

دکتر رنجبر کریمی در ادامه با توجه به رسالت اجتماعی دانشگاه افزود: استخر مجموعه ورزشی دانشگاه واقع در بلوار زیتون، تنها استخر مجهز و استاندارد رفسنجان بوده که با اختصاص بودجه جهت تجهیزات و تعمیر آن می‌تواند مجددا راه اندازی و به همشهریان عزیز خدمات ارائه دهد.

رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) یکی از مهمترین دغدغه‌های خود را استفاده از تمام ظرفیت‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان در کوتاه‌ترین زمان ممکن دانست.

وی ادامه داد: صندوق‌های فناوری بازوی قدرتمند شرکت های دانش بنیان هستند و نیاز هست استانداری از هر طریق که می‌تواند این صندوق را که یکی از سهامداران عمده آن، دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان است، را تقویت کند.

در پایان دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان بیان داشت: در حوزه فناوری باید هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام دهیم که در این راستا راهکاری برای افزایش سرمایه صندوق فناوری استان در نظر گرفتیم و به زودی این مهم تحقق پیدا خواهد کرد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید