• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
شهراورد  دوتیم هم استانی در دومین هفته از لیگ بیستم به میزبانی رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی ورزش و سلامت انتشار: سه شنبه ۲۰/آبان/۱۳۹۹

شهراورد دوتیم هم استانی در دومین هفته از لیگ بیستم به میزبانی رفسنجان

کرمانی ها، در دومین هفته از شروع لیگ بیستم با تقابل مس رفسنجان و گل گهر سیرجان دوتیم لیگ برتری، در رفسنجان سوت زده خواهد شد.


دربی کرمانی ها، در دومین هفته از شروع لیگ بیستم با تقابل مس رفسنجان و گل گهر سیرجان دوتیم لیگ برتری، در رفسنجان سوت زده خواهد شد.

به گزارش رفسنجان زیبا؛ دربی تیم های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان دوتیم هم استانی و لیگ برتری، سی ام آبان ماه در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار خواهد شد، تا دو تیم از ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه به مصاف یک دیگر بروند.

پیش از این، دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در مقابل یک دیگر زور آزمایی کرده بودند، که مس رفسنجان عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته است، در سال ۹۷ که این دوتیم در لیگ دسته اول به مصاف یک دیگر رفتند، گل گهر سیرجان چهاربر یک مغلوب مس رفسنجان شده است.

حالا بعد از گذشت ۲ سال این دو مسافر هم استانی در ایستگاه لیگ برتر و در شهرستان رفسنجان مقابل هم صف آرایی می کنند.

گل گهر که ژنرال، قلعه نویی را در خدمت خود دارد، لیگ بیستم را با قدرت شروع کرد و مچ سپاهان را خواباند، اما کمی آن طرف تر مس رفسنجان با سرمربی جوان و قدیمی اش محمد ربیعی لیگ برتر را با اشتباهات فردی و گروهی آغاز کرد و باعث شد استقلال تهران از مس طلا بسازد.

اگر نگاهی به اولین حضور مس رفسنجان و اولین بازی اش در لیگ برتر بیاندازیم، متوجه اشتباهات پیش پا افتاده ای خواهیم شد که ناشی از جو سنگین اولین حضور این تیم در رقابت های لیگ برتر خواهد بود، مسی ها در اولین هفته از حضور خود در لیگ برتر قرار بود مقابل آبی های پایتخت صف آرایی کنند تیمی که توانسته بود لیگ نوزدهم را با نائب قهرمانی به پایان برساند، سر انجام نارنجی پوشان رفسنجانی در ورزشگاه آزادی مقابل آبی ها حاضر شدند و توانستند یک نیمه را با درایت و حفظ توپ به پایان برسانند و با نتیجه تساوی راهی رختکن شوند، پس از شروع نیمه دوم مسی ها گل اول را دریافت کردند و در ادامه گل دوم هم به دروازه مسی ها راه یافت و باعث شد تا مس رفسنجان اولین بازی در لیگ برتر را با شکست به پایان برساند.

مس رفسنجان که پیش از این درگیر نقل و انتقالات بود و بازیکن های بسیار خوبی را جذب کرده است، نتوانست به آن چه که در این نقل و انتقالات میخواست، برسد و برخلاف اینکه به جذب بازیکن برای خط دفاعی استمرار داشت، از ناحیه دفاعی ضعف بسیار بزرگی را به نمایش گذاشت.

محمد ربیعی سرمربی مسی ها با تاکتیک چهار چهار دو مقابل آبی ها صف آرایی کرد، تا یک نیمه را با حفظ توپ و با نتیجه تساوی به پایان برساند، تا در نیمه دوم به گل برتری دست یابد و با دفاع سنگین نتیجه را حفظ کند، فقط یک نیمه شانس با او یار بود و توانست شیوه اش را پیش ببرد اما با شروع نیمه دوم بر خلاف تصوراتش دو گل که بر سر اشتباهات فردی و گروهی تیمش بود را با شوک سنگینی دریافت کرد و تازه متوجه خط دفاعی ضعیف تیمش شد.

برای گرفتن نتیجه ای بهتر در لیگ برتر مسی ها باید خط دفاعی خود را تقویت کنند و دیگر سه بر یک نظاره گر توپ معلق و سرگردان در هوا نباشند تا در دروازه شان آرام بگیرد.

✍🏻؛ الهه محمدی نژاد

رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید