• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
شناسایی و دریافت اموال مسروقه از طریق سامانه “نما”
دسته بندی: عمومی انتشار: چهارشنبه ۱۹/آذر/۱۳۹۹

شناسایی و دریافت اموال مسروقه از طریق سامانه “نما”

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: افرادی که از آن ها سرقت صورت گرفته است می توانند برای شناسایی اموال مسروقه خود به سامانه”نما” مراجعه کنند.


به گزارش رفسنجان زیبا؛ سرهنگ یداله حسن پور رئیس پلیس اگاهی استان اظهار داشت: با ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه ارتقاء عملکرد نیروی انتظامی نیاز نیست که مالباختگان برای شناسایی اموال خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند بلکه با مراجعه به سامانه نما علاوه بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی می توانند دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده داشته باشند.
وی اظهار داشت: سامانه نما بستری برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالاهای مسروقه است که به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف شده را برای شناسایی اموال مسروقه خود رصد کنند.
سرهنگ حسن پور خاطرنشان کرد: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده درسایت نما با عکس کالای کشف شده بارگزاری شده که مالباختگان می توانند برای برای ورود به سامانه نما با وارد کردن کد ملی و انتخاب استان مورد نظر، سریال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود.
رئیس پلیس آگاهی استان افزود: مالباختگان با ورود به سایت پلیس به نشانی www.police.ir و مراجعه به قسمت اموال کشف شده، مشخصات کالای مسروقه خود را وارد کرده و آن را شناسایی کنند و می توانند شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام کنند تا به محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع صورت بگیرد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید