• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
سرمایه گذاری زودبازده کمیته امداد در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: شنبه ۰۱/مهر/۱۴۰۲

سرمایه گذاری زودبازده کمیته امداد در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

مدیر املاک مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی رفسنجان گفت: به‌دنبال ایجاد درآمد پایدار و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان هستیم.


رفسنجان زیبا | به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان؛ در نشست مشترک باحضور فرماندار، امام جمعه، مدیرعامل منطقه ویژه، رییس کمیته امداد و جمعی از اعضای هیأت مدیره مجتمع اقتصادی کمیته امداد، مدیر املاک و مجتمع اقتصادی کمیته امداد گفت: نهاد کمیته امداد نهاد مقدسی است که برای خودش مشکل شرعی ایجاد نمی‌کند، به‌دنبال ایجاد درآمد پایدار و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان هستیم.

مصطفایی ضمن تکذیب به مزایده گذاشتن املاک کمیته امداد بیان‌کرد: فروش املاک در رکود تورمی بدترین حالت را در پیش دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان خوب و متنوع است، تصریح کرد: با خرد جمعی و پیشنهاد مسئولان در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان سرمایه‌گذاری زود بازده‌ای انجام می‌دهیم تا حرکتی رو به رشد شکل گیرد.

روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان نیز گفت: نزدیکی این منطقه به مرکز استان، مجاورت با بزرگترین معدن رو باز مس، مجاورت با فرودگاه بین‌المللی رفسنجان و استقرار مخازن اسید سولفوریک مس از مزیت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان هستند.

بهرامشاهی ایراد کرد: مشارکت با شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی مس و تأمین نیاز چرخه تولید شرکت مس، می‌تواند از سرمایه‌گذاری‌های هدفمند باشد.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز در این نشست گفت: با تغییرات اقلیمی در ۶سال اخیر فقط در دو سال توانستیم محصول خوبی را از املاک کمیته امداد برداشت کنیم که باید در کنار این‌ها با سرمایه‌گذاری مسائل مالی را برطرف کنیم که این سرمایه‌گذاری می‌تواند درآمد پایداری برای مجموعه کمیته‌ امداد باشد.

رضایی ایراد کرد: املاک کمیته امداد امام خمینی در رفسنجان متعلق به رفسنجان هستند و نباید از شهر خارج شوند، بهترین تصمیم برای املاک سرمایه‌گذاری در شهر است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید