• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
سبقت فوتی های کرونا از فوتی های تصادفات رانندگی در رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی انتشار: پنجشنبه ۱۹/تیر/۱۳۹۹

سبقت فوتی های کرونا از فوتی های تصادفات رانندگی در رفسنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان گفت: از ۱۵ خرداد تا ۱۵ تیر سال جاری در تصادف‌های جاده‌‌ای درون شهری و برون شهری هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.


به گزارش رفسنجان زیبا، علی اکبر سنجری ارتقاء فرهنگ رانندگی، تشدید برخورد پلیس با تخلف‌های حادثه‌ساز از جمله سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه و تخلفات ساکن موجب کاهش تصادف ها و نداشتن تصادف منجر به فوت در یک ماه اخیر شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان نقش رفع نقاط حادثه خیز را در این رابطه مهم دانست و افزود: با اجرای رفوژ میانی خیابان های امام خمینی و بعثت ساحلی توسط شهرداری به طور قابل توجهی از میزان تصادف‌ها کاسته شده است.

وی تأثیر شیوع ویروس کرونا بر ترددهای درون‌شهری را کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر بیشترین ترددها در بلوار آیت‌الله طالقانی صورت می‌گیرد که بیشترین تصادف‌های خسارتی را در گردش‌ها به همراه دارد.

سنجری افزود: راه حل کاهش تصادف‌ها در این بلوار، نصب دوربین‌های کنترل سرعت ثابت است که به زودی با همکاری شهرداری نصب خواهد شد و در مرحله بعد بلوارهای پرترددی از جمله امام علی (ع)‌ و امام رضا (ع) به دوربین‌های کنترل سرعت ثابت مجهز می‌شوند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید