• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
رژیم کودک‌کش اسرائیل عامل تشنج در منطقه و جهان است/باید دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها باشیم
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: چهارشنبه ۲۵/خرداد/۱۴۰۱

رژیم کودک‌کش اسرائیل عامل تشنج در منطقه و جهان است/باید دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها باشیم

نماینده رفسنجان و انار و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بازی اسرائیل و لابی صهیونیستی عامل تشنج در منطقه و بر هم زدن مذاکرات است.


رفسنجان زیبا| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خدمت، حجت‌الاسلام دکتر حسین جلالی در سخنانی با اشاره به اطلاعیه آژانس حکام علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: تقریبا می‌توان گفت مسأله برجام به بن‌بست رسیده و مسائل هسته‌ای با اروپا و آمریکایی‌ها به خط پایان نزدیک شده و انجام نخواهد شد.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس ترس آمریکا‌یی‌ها با محوریت لابی صهیونیستی از انقلاب اسلامی ایران را ذکر کرد و افزود: آنها هیچگاه از انقلاب اسلامی ایران راضی نخواهند بود و طبیعی‌ست که راضی نمی‌شوند نفعی به جمهوری اسلامی برسد.

وی ادامه داد: امام راحل و مقام معظم رهبری به‌خوبی حس کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست و تأکید داشتند که هیچوقت نباید به دشمن اعتماد کرد. تا الان هرچه کشیدیم از چوب اعتماد به آمریکاست و امروز اصل بر بی اعتمادی است.

حجت‌الاسلام جلالی تصریح کرد: مسأله مذاکرات و ارتباطات در دولت‌های مختلف بوده و ادامه داشته است، اما نکته مهم اینجاست؛ وقتی در اسرائیل مرکزی تشکیل شده با کارشناسان متعدد فقط برای جعل سند علیه جمهوری اسلامی و علیه مذاکرات، هر موقع این مذاکرات و توافق خواست به نقطه پایانی برسد مرکز جاسوسی فعال می‌شود و دو، سه سند رو می‌کند.

وی در همین زمینه اضافه کرد: البته نقش منافقین را نمی‌توان انکار کرد. از قبیل این اسناد که تعبیر به اسناد سرقتی از ایران یاد می‌شود هزاران سند درست کردند و هر بار یکی از آنها را رو می‌کنند.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی هرچه تلاش کند صادقانه برخورد کند، دوربین‌های نظارت را برقرار کند و هر کار کند، اما تا زمانی که جرثومه و غده سرطانی اسرائیل در منطقه هست، نخواهند گذاشت مذاکرات به ننتیجه برسد.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه آمریکایی‌ها به این توافق نیاز دارند به‌ویژه دولت بایدن در آستانه انتخابات آمریکا می‌خواهد این توافق انجام شود، اسرائیل مانع است و این روند ادامه‌دار خواهد بود.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: به‌نظر می‌رسد به جای رفع تحریم باید دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها باشیم که تا کنون نتایج خوبی هم حاصل شده است. نباید منتظر ماند و زمان و انرژی‌مان را صرف مذاکرات هسته‌ای کنیم.

وی ابراز کرد: ایران، عضویت در ان‌پی‌تی را به تعلیق در بیاورد و خروج از آن را کلید بزند. به جهان هزاران مرتبه اعلام کردیم دعوای ما با غرب چیست؛ آنها می‌خواهند بفهمند ما سلاح اتمی نمی‌سازیم و ما هم همه جا اعلام کردیم سلاح اتمی خلاف دین ماست و فتوای مراجع دینی ماست که سلاح کشتار جمعی حرام است. ما به طرف بمب اتم نخواهیم رفت.

حجت‌الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: بازی اسرائیل و لابی صهیونیست عامل تشنج در منطقه و بر هم زدن مذاکرات است.عامل همه بدبختی‌ها و به‌ویژه در خاورمیانه صهیونیست‌های غاصب و کودک‌کش و جنایتکار هستند و اگر اسرائیل از دنیا محو شود امنیت بر دنیا حاکم خواهد شد و جهان بی اسرائیل جهان صلح و آرامش است.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید