• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
«رفسنجان هنر» صدای هنرمندان رفسنجان
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: یکشنبه ۱۳/بهمن/۱۳۹۸

«رفسنجان هنر» صدای هنرمندان رفسنجان

محمدرضا حسنی رنجبر گفت: سایت رفسنجان هنر با هدف معرفی هنرمندان رفسنجانی و آثار آن ها فعالیت خود را آغاز کرد.


به گزارش رفسنجان زیبا، محمدرضا حسنی رنجبر موسس و مدیر مسئول سایت رفسنجان هنر در نشست مشترک با خبرنگاران از آغاز به کار سایت در سال ۹۵ خبر داد و گفت: سایت رفسنجان هنر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و با هدف معرفی هنرمندان رفسنجانی و آثار آن ها فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: برگزاری جشنواره عکس عاشورایی”از آب تا خون” از دیگر فعالیت های رفسنجان هنر بوده و به زودی تئاتر” دهانی پر از کلاغ” به کارگردانی جواد آزادی‌نژاد با حمایت سایت رفسنجان هنر به روی صحنه می رود.

حسنی رنجبر بانک اطلاعاتی، اخبار هنری، فروشگاه اینترنتی آثار هنری و خرید بلیت را از دیگر بخش های این سایت عنوان کرد و افزود: از طریق این سایت ۲۰ هنرمند و ۲۰ پیشکسوت معرفی شده اند که بیوگرافی آنها در سایت موجود است.

مدیر مسئول سایت رفسنجان هنر ضمن گلایه از مسئولین شهرستان نسبت به هنرمندان، گفت: هنرمندان عرصه سینما و عکاسی مقام آور بوده اند و فعالیت دارند ولی به آنها اهمیت نمی دهند.

شمشاد امیری خراسانی مسئول بخش IT و هیئت مدیره سایت رفسنجان هنر نیز در ادامه گفت: رشد یک مجموعه بستگی به رسانه فعال و ارتباط با مخاطبین است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرهنگ و تاریخچه شهر رفسنجان باید یک رسانه صدای هنرمندان باشد و حرف های آنان را به گوش مسئولین برساند.

خراسانی با اشاره به مخاطبین خاص سایت رفسنجان هنر ، تصریح کرد: رشته های هنری، هنر ادبیات، سینمای رفسنجان، معرفی پیشکوت های هنری، اخبار روزانه شهرستان و هنر و تئاتر شهرستان از اهم بخش های این سایت هستند.

وی ادامه داد: بخش فروشگاهی نیز با هدف حمایت از هنرمندان صنایع دستی در سایت ایجاد شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره های هنری اینترنتی، خاطرنشان کرد: جشنواره ملی عکس از “آب تا خون” ویژه ماه محرم توسط رفسنجان هنر برگزار شد که با استقبال خوبی روبرو بود و از تمام شهرستان های کشور آثاری به این جشنواره ارسال گردید و امیدواریم بتوانیم برای بار دوم در سال آینده این جشنواره را برگزار کنیم.

وی همچنین از راه اندازی اپلیکیشن موبایلی و بخش های ویدئو آپارات به زودی در این سایت خبر داد.

امیری با اشاره به ظرفیت های خوب هنری در شهرستان و حضور هنرمندان رفسنجانی در جشنواره ها و کسب جوایز ، بیان داشت: “کودکان ابری” براساس داستانی کوتاه از کتاب «باغ اناری» محمد شریفی نعمت آبادی نوشته شد و با تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان رفسنجان و کارگردانی رضا فهیمی تولید گردید و این نشان دهنده این است که نوشته های هنرمندان می تواند ظرفیت فیلنامه شدن را داشته باشد.

وی در پایان از رونمایی سایت رفسنجان هنر در اسفند ماه سال جاری و با حضور مسئولین و هنرمندان کشوری خبر داد.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید