• سال ۱۴۰۲ سال «مهار تورم، رشد تولید»
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
  • تازه ترین اخبار رفسنجان زیبا را در شبکه های اجتماعی به نشانی rafsanjanziba@ بخوانید
  • رفسنجان زیبا؛ مجله خبری شهر رفسنجان
x
رفسنجان ظرفیت تبدیل به هاب صنعت اسباب بازی در منطقه را دارد
دسته بندی: تازه های شهر عمومی فرهنگی و اجتماعی انتشار: جمعه ۱۳/اسفند/۱۴۰۰

رفسنجان ظرفیت تبدیل به هاب صنعت اسباب بازی در منطقه را دارد

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان: برای جذب سرمایه گذاران دنبال موضوع کاهش سود در جذب تسهیلات برای آن ها هستیم؛ رفسنجان پتانسیل این را دارد که به هاب صنعت اسباب بازی در منطقه تبدیل شود.


رفسنجان زیبا| مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان نیز در نشست تخصصی شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه صنعت اسباب بازی گفت: صنعت کم آب برِ اسباب بازی با سیاست های منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان همخوانی دارد و این صنعت اسباب بازی می تواند هاب منطقه خاورمیانه شود.

روح الله بهرامشاهی بیان کرد: وسعت منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان دو هزار هکتار است که بیش از ۷۰۰ هکتار آن به شرکت ملی صنایع مس ایران در حال واگذاری است و عمده تولیدات در این منطقه به مواد شیمیایی و پلیمرها اختصاص یافته است.

وی افزود: صنعت اسباب بازی صنعتی است که به آب کم نیاز دارد و این با سیاست های منطقه ویژه اقتصادی همخوانی دارد به عبارتی با توجه به اینکه منطقه ویژه اقتصادی در رفسنجان واحدها و کارخانه های تولیدی که دارد آب کمی نیاز دارند و صنعت اسباب بازی هم به آب کم نیاز دارد.

بهرامشاهی بیان کرد: برای جذب سرمایه گذاران دنبال موضوع کاهش سود در جذب تسهیلات برای آن ها هستیم؛ رفسنجان پتانسیل این را دارد که به هاب صنعت اسباب بازی در منطقه تبدیل شود.

وی ادامه داد: در این منطقه مواد شیمیایی و ملزومات مورد نیاز صنعت اسباب بازی را تولید می کنیم./ ایرنا


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید